Do kterých vyhledávačů zboží registrovat e‑shop v ČR

Článek zveřejněn 17. 07. 2014
| 2 minuty čtení

TOP vyhledávače zboží

Heureka.cz

Logo HeurekyJednička na trhu. Většině e‑shopů přináší nejvíce obratu ze všech vyhledávačů zboží. Vaše prvotní registrace do vyhledávače by měla vést na Heureku. Jediným záporem je zde velká konkurence jiných e‑shopů, tím pádem o něco vyšší náklady.

Zboží.cz

Logo Zboží.czDvojka mezi vyhledávači v ČR, která je zaštítěna českým internetovým gigantem Seznam.cz. Zboží.cz dříve technologicky docela lenošilo, ale poslední dobou nabírá na obrátkách a připravuje velké změny. Inzerci zde rozhodně doporučuji.

Google Merchants

Logo GoogleČesky “Google nákupy” jsou podobným fenoménem jako sociální síť Google+. Mají své příznivce, ale co do počtu e‑shopů i návštěv, o kus zaostávají za Heurekou a Zboží.cz. Datový feed Google nákupů je zcela odlišný od ostatních, proto není jednoduché jej vytvořit. Tento problém jsme za vás vyřešili v Mergadu, kde můžete vytvořit feed Google nákupů z feedů Heureky nebo Zboží.

Na druhou stranu jsou Google Nákupy vstupní branou pro Product Listing Ads a Dynamický remarketing. A tyto formáty mají už pro většinu e‑shopů velký přínos.

Hledejceny.cz & Srovnáme.cz

Logo Hledejceny czMenší zbožáky, kde se dá díky nevelké konkurenci e‑shopů inzerovat i s rozumnými náklady. Je to však velmi individuální. Doporučuji nabít nižší kredit a vyzkoušet, zda si vás zákazníci najdou nebo ne.

Logo SrovnameczVýhodou je možnost využití XML pro feed pro Heurekou či Zboží.cz, což vám ušetří práci.

A co když není peněz nazbyt?

Pricemania.cz

Logo PricemanieSlovenská Pricemania rozjíždí svůj vyhledávač i u nás. Zatím je jeho využití zdarma. Proč to nezkusit?

Zboží.cz — neupřednostněné prokliky

Pokud použijete u vašeho zboží element UNFEATURED s hodnotou 1, platíte za každý proklik pouze 20 haléřů. Vaše zboží sice není příliš vidět, ale výdaje za prokliky jsou minimální.

Obě poslední varianty jsou levnější. Jejich zásah potenciálních zákazníků je však nyní malý.

Napsal / Jakub Nožička / 17. 07. 2014
Kuba vám odpoví, když napíšete dotaz na Mergadovu českou podporu. Je také autorem řady článků a návodů. To proto, že ví, jaké trable řešíte nejčastěji. Když zrovna nepracuje pro Mergado hraje na basu s kapelou Ponk, se kterou získal hudební cenu Anděl.

Komentáře

Jak to vypadá aktuálně s http://www.hyperzbozi.cz/, před několika lety to přinášelo taky určitý počet objednávek?

Petra Mikulášková / 17. 07. 2014 - 12:41

Na internetu je další spousta hodně malých vyhledávačů cen, které jsou většinou zdarma. Nemá smysl se do nich zaregistrovat, když se jedná o jednorázový úkon, který i kdyby to přineslo jednu objednávku za rok, tak se zaplatí? Případně jen pro “seo” efekt?

Tomáš Oborný / 23. 07. 2014 - 13:07

nám taky nejlépe funguje heureka a zboží, ostatní jako google a další téměř nic nepřinášejí :(

pisoár / 23. 07. 2014 - 13:54

Vážený pisoáre, musím uznat, že takto odvážný komentářový spam jsem ještě neviděl. Pokud byste stál o to své “jméno” ještě upravit, napište mi prosím e‑mail. Rád jej upravím.

Děkuji.

Petr Parimucha (admin) / 30. 07. 2014 - 23:16

Pěkný den,

Kdy bude možnost upravit feed i pro srovnávač pricemania.cz?

Děkuji

Petra / 23. 02. 2016 - 10:18

Dobrý den,

zatím není oficiálně spuštěna ani nemá příliš návštěvnost, proto se věnujeme jiným prioritám, ale až její význam vzroste, připravíme ji.

Jakub Nožička (admin) / 23. 02. 2016 - 13:08

Zkuste dohledat.cz, určitě vám to přinese pro eshop mnoho linků. A neplatí se tam za prokliky atd. To vše je zdarma.
Je to pro váš eshop jednoduché řešení jak si vás najde více lidí.

Novák / 30. 11. 2016 - 11:15

Vypadá to dobře.

Lenka / 17. 04. 2017 - 14:16

VŘELE DOPORUČUJI.

Jana Krenková / 11. 07. 2017 - 00:21

Nám to pomohlo. Super.

Lenka / 27. 07. 2017 - 22:45

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.