Do kterých vyhledávačů zboží registrovat e‑shop v ČR
TOP vyhledávače zboží
Heureka.cz
Jednička na trhu. Většině e‑shopů přináší nejvíce obratu ze všech vyhledávačů zboží. Vaše prvotní registrace do vyhledávače by měla vést na Heureku. Jediným záporem je zde velká konkurence jiných e‑shopů, tím pádem o něco vyšší náklady.
Zboží.cz
Dvojka mezi vyhledávači v ČR, která je zaštítěna českým internetovým gigantem Seznam.cz. Zboží.cz dříve technologicky docela lenošilo, ale poslední dobou nabírá na obrátkách a připravuje velké změny. Inzerci zde rozhodně doporučuji.
Google Merchants
Česky “Google nákupy” jsou podobným fenoménem jako sociální síť Google+. Mají své příznivce, ale co do počtu e‑shopů i návštěv, o kus zaostávají za Heurekou a Zboží.cz. Datový feed Google nákupů je zcela odlišný od ostatních, proto není jednoduché jej vytvořit. Tento problém jsme za vás vyřešili v Mergadu, kde můžete vytvořit feed Google nákupů z feedů Heureky nebo Zboží.
Na druhou stranu jsou Google Nákupy vstupní branou pro Product Listing Ads a Dynamický remarketing. A tyto formáty mají už pro většinu e‑shopů velký přínos.
Hledejceny.cz & Srovnáme.cz
Menší zbožáky, kde se dá díky nevelké konkurenci e‑shopů inzerovat i s rozumnými náklady. Je to však velmi individuální. Doporučuji nabít nižší kredit a vyzkoušet, zda si vás zákazníci najdou nebo ne.
Výhodou je možnost využití XML pro feed pro Heurekou či Zboží.cz, což vám ušetří práci.
A co když není peněz nazbyt?
Pricemania.cz
Slovenská Pricemania rozjíždí svůj vyhledávač i u nás. Zatím je jeho využití zdarma. Proč to nezkusit?
Zboží.cz — neupřednostněné prokliky
Pokud použijete u vašeho zboží element UNFEATURED s hodnotou 1, platíte za každý proklik pouze 20 haléřů. Vaše zboží sice není příliš vidět, ale výdaje za prokliky jsou minimální.
Obě poslední varianty jsou levnější. Jejich zásah potenciálních zákazníků je však nyní malý.
Komentáře
Jak to vypadá aktuálně s http://www.hyperzbozi.cz/, před několika lety to přinášelo taky určitý počet objednávek?
Petra: s Hyperzboží to vypadá dost bledě. Už několik let jede ke dnu i přes několik příslibů ze strany Hyperzboží a i přes nasazení totálně překopané verze někdy v minulém roce. Více v grafu v odkazu: http://www.eshoper.cz/clanky/navstevnost-zbozovych-vyhledavacu.html
Zde jsou výsledky HyperZboží.cz za rok 2013 v kontextu s ostatními.
Na internetu je další spousta hodně malých vyhledávačů cen, které jsou většinou zdarma. Nemá smysl se do nich zaregistrovat, když se jedná o jednorázový úkon, který i kdyby to přineslo jednu objednávku za rok, tak se zaplatí? Případně jen pro “seo” efekt?
nám taky nejlépe funguje heureka a zboží, ostatní jako google a další téměř nic nepřinášejí :(
Vážený pisoáre, musím uznat, že takto odvážný komentářový spam jsem ještě neviděl. Pokud byste stál o to své “jméno” ještě upravit, napište mi prosím e‑mail. Rád jej upravím.
Děkuji.
Inzerujete-li na Slovensku, čtěte také článek o tom, kde inzerovat ve vyhledávačích zboží v SR.
Pěkný den,
Kdy bude možnost upravit feed i pro srovnávač pricemania.cz?
Děkuji
Dobrý den,
zatím není oficiálně spuštěna ani nemá příliš návštěvnost, proto se věnujeme jiným prioritám, ale až její význam vzroste, připravíme ji.
Zkuste dohledat.cz, určitě vám to přinese pro eshop mnoho linků. A neplatí se tam za prokliky atd. To vše je zdarma.
Je to pro váš eshop jednoduché řešení jak si vás najde více lidí.
http://www.dohledat.cz
Vypadá to dobře.
VŘELE DOPORUČUJI.
Nám to pomohlo. Super.
Prosím o registraci eshopu www.chovatelskepotrebypromilacky.cz
Přidat nový komentář