rozhovor


Rozhovor: PROFICIO a správa zbožáků

Na konci května jsme navštívili brněnskou marketingovou agenturu PROFICIO, která je mimo jiné také certifikovanou agenturou Mergada. S Michalem jsme se bavili o jejich práci a používání Mergada i aplikací.

Mergado se snaží přiblížit svým zákazníkům a nabídnout jim co nejlepší servis. Jednou z takových služeb je i modul Mergado Marketing Pack pro PrestaShop. O tom, co je to a co dokáže jsme si povídali s Luďkem Volejníkem, který zastřešuje vývoj modulu a testuje jeho nové verze.

Biano.cz, logo

Máte ve svém e-shopu produkty vztahující se k bydlení, rekonstrukci nebo vybavení bytů či kanceláří? Pak byste neměli minout portál Biano.cz, který takové produkty inzeruje a e-shopům podle svých slov přivádí až 60 % tržeb.

rozhovor heureka

Minulý týden si pan Mergado udělal výlet do Liberce za Tomášem Bravermanem, šéfem největšího českého i slovenského srovnávače zboží Heureka. Společně jsme hovořili o novinkách, plánech i velmi diskutovaném převzetí Heureky skupinou Rockaway.

favi.cz

Nedávno jsme psali článek o Biano. Nyní vám představíme projekt z podobného segmentu. Favi.cz si zakládá na tom, že není cenovým srovnávačem, ale spíše inspirativním rádcem v oblasti bydlení. K rozhovoru s Mergadem svolil Radomír Hejl, společník v projektu Favi.cz.

rozhovor_atoto.cz

Před pár dny jsme vydali článek o nově spuštěném srovnávači online supermarketů Atoto.cz. Služba je spuštěna terpve necelý týden a my vám přinášíme rozhovor s Tomášem Wojcikem, zástupcem čtyřčlenného týmu, který má celý projekt na svědomí.

Videorozhovor: Radim Roženek a novinky v Tescomě

200 nových produktů ročně. Právě tolik jich uvádí v Tescomě. Jaké výhody a nevýhody tohle číslo má? A co všechno jejich propagace obnáší? Poslechněte si rozhovor s Radimem Roženkem. 




Přihlásit se k odběru RSS - rozhovor