Srovnáme.cz


Vyhledávač zboží Srovnáme.cz provozuje SROVNAME, s.r.o. Inzerce se zobrazuje dále na satelitních webech Naakup.cz či Porovnani-ceny.cz. Tým Srovnáme je zároveň tvůrcem technického řešení vyhledávače zboží Zaza.cz.

Na Slovensku působí Srovnáme s webem Najlepsie-ceny.sk.

Odborné články o Srovnáme.cz:

Podporovaných formátů je již 40

Ano, od začátku června, kdy jsem počítal podporované reklamní formáty naposledy, jsem se naučil spravovat data pro nové vyhledávače zboží z Evropy, a tak vám nově pomohou rovnou se 40 různými reklamními sytsémy.

Logo Srovnáme cz

S Pavlem jsme se sešli v Praze, jen pár kroků od známé O2 arény. V zánovní mezonetové kanceláři, nad úrovní okolních střech, jsme si povídali o tom, jak se Srovnáme.cz vydařil loňský rok a co připravují na rok 2015.

TOP srovnávače / porovnávače zboží v ČR v roce 2014 dle NetMonitoru, loga

Byla v roce 2014 větší Heureka či Zboží.cz? Co přinesl redesign Zboží.cz z pohledu návštěvnosti? Přečtěte si odpovědi na tyto i další otázky v následujícím stručném souhrnu výsledků roku 2014.

Navažme na 7 tipů, jak vylepšit inzerci na Hledejceny.cz, Heurece i Zboží.cz a podívejme se, jak vylepšit XML pro vyhledávač zboží Srovnáme.cz tak, aby vašemu e-shopu vydělal více peněz.

Který vyhledávač zboží vybrat pro svůj e-shop? Ilustrace.

Obrátil se na mne majitel e-shopu, že by rád využil další prodejní kanál a sice vyhledávače zboží. Ptal se, do kterých vyhledávačů je vhodné investovat čas a peníze. Posoudil jsem přínos a náklady jednotlivých vyhledávačů zboží v ČR a zde je výsledek.

Nekonference panelovka

Na začátku června proběhla na Leitnerce v Brně už klasická zbožáková Nekonference. Přijelo sedm přednášejících, které jsem již dříve avizoval. Mluvili dlouze, trpělivě odpovídali na všetečné otázky diváků a křížili kordy v panelové diskusi.

Výsledky Srovnáme CZ za rok 2013, ilustrace

V nedávném článku jsem popisoval rozložení sil mezi zbožáky v ČR. Aby byly data kompletní, bylo by vhodné zahrnout i vyhledávač Srovname.cz, který bohužel není členem NetMonitoru. Kontaktoval jsem proto Pavla Kročáka ze Srovname.cz, který se ochotně podělil o data z Google Analytics.

Pan Mergado se ohlíží za rokem 2013

Když potkáte člověka, kterému není cizí pojem „vyhledávače zboží“, je téměř jisté, že zná Heureku a Zboží.cz, ale co dál? Jelikož nás zajímalo rozložení sil hráčů na trhu vyhledávačů, udělali jsme si pomocí NetMonitor.cz malou analýzu návštěvnosti za rok 2013.

Voucher na Srovnáme.cz, ilustrace

Slevové kupony mohou zvýraznit nabídku e-shopu ve vyhledávači zboží Srovnáme.cz. Povězme si o nich proto víc.

Pan Mergado a element pro značení kategorií zboží. ilustrace

Klíčový význam pro správné spárování zboží může hrát element CATEGORYTEXT. Je však nutno jej vyplnit správně. K dnešnímu dni spravuji pro své klienty celkem 57 025 různých hodnot elementu CATEGORYTEXT. Vybral jsem pro vás 9 příkladů, na které si dát pozor.

Stránky




Přihlásit se k odběru RSS - Srovnáme.cz