9 tipů jak připravit inzerci na Black Friday a Cyber Monday

Článek zveřejněn 16. 11. 2017
| 3 minuty čtení

24. a 27. listopadu. Na tyto dny letos připadají dvě celosvětově rozšířené reklamní události zaměřené na slevy a akce na vybrané produkty. Ještě před několika lety Black Friday a Cyber Monday Čechy příliš nezajímaly, v současnosti už je ovšem nedílnou součástí české eCommerce scény. Tento článek vám ukáže, jak za pomoci Mergada na tyto dny připravíte účinnou inzerci.

Vytvořte speciální elementy a výběry

Pomocí výběrů můžete v Mergadu zacílit opravdu přesně na produkty, jejichž cenu potřebujete hromadně upravit či skrýt ty, které momentálně nechcete inzerovat. Díky tomu si budete jisti, jaké zboží v jakém množství v období speciálních akcí skutečně inzerujete.

Obsahem nabitý článek na téma používání pravidel najdete na tomto odkazu.

Black Friday a Cyber Monday ovšem nejsou pouze o cenách. Online obchody se předhánějí i v nabízení výhodných služeb spojených s prodejem zboží (zvýhodněná doprava při platbě nad určitou částku, atp.). Vyberte tedy produkty, k nimž pomocí tagu GIFT můžete přidat upozornění na dopravu či dárek zdarma a přesvědčit tak zákazníky, aby hledané zboží nakoupili právě ve vašem e‑shopu.

Průvodcem k vytvoření elementu GIFT vám může být tento článek.

Použijte aplikace

Aplikace v Mergado Store nabízejí široké možnosti, jak flexibilně upravovat inzerci podle aktuálních změn.

Feed Image Editor

Vytuňte vzhled obrázků vašeho zboží. Pomocí aplikace Feed Image Editor můžete upravovat formát produktových fotografií tak, aby se vždy zobrazovaly správně. Zároveň vám tato aplikace nabízí využití speciálního setu samolepek pro BF a CM. Vaše reklamní kampaň tak bude cílit na patřičné zákazníky ještě o kus víc.

Weekday Bidding Booster

Připlaťte si za ceny prokliku pro datum připadající na speciální akce. V aplikaci Weekday Bidding Booster stačí jednou stanovit, který den v týdnu chcete za inzerci připlatit (a který naopak ušetřit) a Mergado bude upravovat nabídky za prokliky automaticky za vás. Využijte naplno potenciál inzerce a nepřicházejte o objednávky díky tomu, že nebudete v ten správný čas vidět.

Crediteam

Mějte přehled o čerpání kreditu. Aplikace Crediteam přehledně myslí na výši kreditu vašeho e‑shopu na zbožových srovnávačích a odhadne dobu do jeho vyčerpání. Díky včasným notifikacím se tak nemusíte bát výpadku inzerce kvůli nedostatku prostředků.

Pricing Rank

Hlídejte ceny konkurentů. Aplikace Pricing Rank vám pomůže nastavit cenovou politiku podle porovnání výše cen vašeho a konkurenčního zboží. I pro jednotlivé výběry položek navrhne změnu ceny, pokud je ta stávající pro vás nevýhodná.

Data Owl

Myslete dopředu. Mějte zapnutou aplikaci Data Owl a využijte tak informace ze Sortiment reportu a Google Analytics k dalšímu nastavení inzerce. Uchováte si tím důležité záznamy pro příští ročníky a podobné události a zpřesníte svoji budoucí inzerci.

URL Checker

Buďte si jisti, že jsou adresy vašich produktů v pořádku. S aplikací URL Checker odhalíte stránky s chybou 404. Ušetří vám tak práci s ručním vyhledáváním a opravou nefunkčních adres a dá vám zpětnou vazbu o tom, jak rychle odpovídá váš e‑shop na prokliky zákazníků.

Keychain

Většina výše zmíněných aplikací je v Mergadu se zbožovými srovnávači propojena prostřednictvím klíčenky Keychain. Tato aplikace je zdarma a je ihned aktivní. Pokud vás jednotlivé aplikace zaujaly, aktivujte Keychain jako první. Návod, jak aplikaci aktivovat naleznete v naší nápovědě.

Napsal / Lukáš Horák / 16. 11. 2017

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.