Nové vychytávky do Bidding Fox Elements přinesly data z Heureky a agregace elementů

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje se širokým spektrem informací a pomáhá vytvářet nové elementy, které vaši inzerci vytáhnou na vyšší příčky. V nedávné době začala nabízet dva nové okruhy dat. Umožňují připojovat nejen klasické údaje z Google Analytics či reklamních systémů, ale i různé typy dat konkrétních e-shopů. Přečtěte si, jaké to má pro vás výhody.

Data už nejsou anonymní

Nové možnosti v datech a výběrech v exportu s sebou přináší změny v podobě získávání informací o konkurenci, dostupnosti zboží nebo cenách. Významná inovace Bidding Fox Elements spočívá v nové práci s výběry. Doteď byla data o konkurenci v Elements a v Mergadu anonymní. Nově už dokážete identifikovat pozici konkrétního prodejce a tyto informace dále využít.

Nové informace v Elements

Čerstvé zdroje dat navazují na nedávné připojení datových celků, ze kterých jsme jako první představili reporting konkurence v aplikaci Bidding Fox. Znamená to, že přidané elementy zapnete a získáte z nich informace o kartě (TOP nabídka, pozice v kategorii) a o e-shopu. V případe, že uživatel hledá informace o konkrétním e-shopu či konkurenci, anebo ho zajímá konkrétní umístění, má možnost vytvořit si vlastní elementy a převést do nich hodnoty z datových polí.

V rámci pozice máme k dispozici dvě pole – první element představuje biddované postavení, které může obsahovat pro e-shop přínosná data, ve druhém najdeme část e-shopů seřazených podle ceny.

Nová data z Heureky. Zdroj: www.bidding-fox.cz
Příklad výstupních dat po zpracování a jejich využití v BFE. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Efektivní využití dat z Bidding Foxu

Bidding Fox Elements pracuje v kooperaci s appkou Bidding Fox, která BFE poskytuje všechna data. Vstupní údaje převedené na elementy a proměnné slouží k tvorbě výběrů. Uživatel tak má možnost získat aktuální informace, anebo může použít elementy, které v aplikaci doteď nebyly. Síla dat se dá využít mnoha způsoby.

Můžete s nimi:

  • vypsat seznam zboží, kde se nachází konkrétní konkurent
  • vypsat seznam zboží, kde je e-shop dražší/levnější než konkrétní konkurent/i
  • vypsat seznam zboží, kde má e-shop horší/lepší skladovou dostupnost, než konkrétní konkurent/i
  • bidovat jen zboží, kde je e-shop levnější než konkrétní konkurent, anebo omezit bidding podle skladové dostupnosti
  • vypsat seznam GIFTů od všech prodejců
  • vypsat seznam zboží, kde je e-shop či konkurent/i v TOP nabídce
  • vypsat seznam zboží na TOP X místech v jejich kategoriích

Bidding Fox Elements e-shopům či dodavatelům umožňují kontrolu velkého množství údajů a pomáhají při cenotvorbě daných produktů.

Dalšími výhodami, které nové zdroje dat poskytují, jsou rychlé prototypování a nasazení při práci s nimi, jejich aktuálnost a kombinovatelnost s jinými daty či aplikacemi v Mergado Store.

Nová data z agregace elementů

Druhým segmentem dat jsou jednotlivé agregace nad jednotlivými elementy. U nich uživatel nepotřebuje uvádět zdroj, protože jím je samotný feed. Celkově propojuje 11 elementů, mezi kterými jsou URL obrázku, DELIVERY_DATE či MANUFACTURER a k nim přiřazuje hodnoty jako nejdražší, nejlevnější, průměrná cena nebo např. počet produktů s danou hodnotou.

Nová data z agregace elementů. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Díky novinkám z Bidding Fox Elements nyní můžete naplno získavat informace o konkrétní konkurenci a využívat nová data z Heureky či agregované elementy. Zaujaly vás funkce, které Bidding Fox Elements nabízí? Vyzkoušejte si ji zadarmo na 15 dní – uvidíte, že vám snadno pomůže zrychlit nastavení vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

 

S novinkami z Bidding Foxu ohlídáte počet prokliků a nastavíte UTM parametry

Aplikace Bidding Fox jde stále kupředu a další novinky přidává i v letních měsících. Z těch nejaktuálnějších vám představíme hlídání nárůstu či poklesu prokliků, kontrolu spárovanosti produktů podle jejich ceny s Bidding Fox Elements a možnost nastavení aplikace při používání UTM parametrů.

18.07.2019
Díky školení Bidding Fox Elements zvýšíte výkonnost vaší inzerce

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje s informacemi o množství prokliků, konverzí, průměrné ceně produktů apod. Z těchto informací vytváří nové elementy, které jsou účinný prostředek, jak vyšvihnout vaši inzerci na vyšší příčky.

25.04.2019
S čím vším vám pomohou nová vylepšení appek Bidding Fox a Bidding Fox Elements

Vývojáři aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements nepolevují a uživatele těchto služeb pravidelně zásobí novými úpravami. Proto se teď BF může pochlubit vylepšenou prací s daty a diagnostikou a BFE možnostmi tvorby nových elementů. Přečtěte si, jak vám tyto novinky usnadní práci.

08.02.2019

Komentáře

Bezva Peťo, že o tomhle píšeš. Tahle novinka by mohla v proudu vylepšení vypadat fádně. Ale není tomu tak. Za mne to je hvězda s obrovským potenciálem. Praktické příklady se pokusím ukázat na letošním MergadoFestu, kde budu mít dvě dílny právě o kouzlení s daty v biddingu či pricingu :-)

Michal Janík (admin)/Pondělí, 19. Srpen 2019 - 9:53

Přidat komentář