Prodávejte zboží pro udržitelné bydlení pomocí nové kategorie Biano EKO

Nabízíte ekologické a udržitelné produkty v sekci Home & Decor? Upozorněte na ně snáze prostřednictvím specializovaného srovnávače Biano. 22. dubna 2021 představil novou kategorii, která nabízí ekologičtější varianty produktů, inspiraci, informace a tipy o udržitelném životním stylu.

Nabízíte ekologické a udržitelné produkty v sekci Home & Decor? Upozorněte na ně snáze prostřednictvím specializovaného srovnávače Biano. 22. dubna 2021 představil novou kategorii, která nabízí ekologičtější varianty produktů, inspiraci, informace a tipy o udržitelném životním stylu.

Jak funguje Biano EKO

Biano zboží do EKO sekce kategorizuje podle údajů v XML feedech e‑shopů. Aby ho do ní srovnávač zařadil, musí údaje o produktech odpovídat požadovaným parametrům. Jedná se zejména o udržitelné materiály a ekologické alternativy klasického zboží.

Informace ohledně spuštění EKO sekce pro prodejce.

Ve kterých zemích Biano provozuje EKO sekci:

V Německu je šetrnost a ekologie už dlouho velké téma. Prodáváte na německé e‑commerce? Chcete sem expandovat? Nebo jen hledáte inspiraci?

Přečtěte si článek Zabodujte na německém e‑commerce trhu s udržitelností a zjistěte, jak více zabodovat u zákazníků.

Jak se zaměřit na udržitelný životní styl, pomáhají vysvětlit návody a tipy

Pro nakupující, které zajímá péče o planetu, ale neví, jak začít, Biano připravilo několik průvodců. Prodejcům mohou poskytnout mnoho inspirace pro úpravu či rozšíření nabídky.

Užitečné tipy také přináší EKO kolekce zaměřené na bezodpadovou domácnost, využití přírodních materiálů v dětském pokoji či udržitelný textil a dekorace.

Šetrnost a udržitelnost produktů se při nakupování stává čím dál větším kritériem. Ukažte, že patříte mezi ty, kterým životní prostředí není lhostejné. Počítá se každá snaha. Ocení to planeta i vaši zákazníci.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.