Kde všude inzerovat v Maďarsku? Využijte rostoucí oblibu srovnávače Árgép.hu

Lukáš Horák
26. 1. 2021
3 minuty čtení
Kde všude inzerovat v Maďarsku? Využijte rostoucí oblibu srovnávače Árgép.hu

Myslíte to s expanzí e‑shopu do Maďarska vážně? Už víte, že inzerce na Árukereső je základ, ale chcete znásobit možnosti, kudy zaujmout potenciální zákazníky? Nabízejte produkty na jednom z nejnavštěvovanějších zdejších zbožákůÁrgép.

Myslíte to s expanzí e‑shopu do Maďarska vážně? Už víte, že inzerce na Árukereső je základ, ale chcete znásobit možnosti, kudy zaujmout potenciální zákazníky? Nabízejte produkty na jednom z nejnavštěvovanějších zdejších zbožákůÁrgép. Pokračujte ve čtení a seznamte s tímto srovnávačem blíže.

Árgép má tradici i několik silných výhod

Árgép v Maďarsku existuje od roku 2005. Jedná se o lokální mutaci německého zbožáku guenstiger.de.

Na maďarské verzi inzeruje přibližně 2000 e‑shopů přes 14 milionů produktů. Podle stránky Similar Web je jeho měsíční návštěvnost okolo 3,5 milionů uživatelů. Social Bakers poukazují na zvětšující se atraktivitu facebookové stránky společnosti.

Velkou výhodou je, že na Árgépu můžete prodávat, i když v Maďarsku nemáte sídlo společnosti. Musíte ale počítat s tím, že uváděné ceny musí být v maďarském DPH – 27 %, a to jak ve feedu tak i na e‑shopu.

Jak funguje Árgép.hu pro e‑shopy

Základní info:

  • Bezplatná a nezávazná registrace.
  • Žádné minimální smluvní období.
  • Žádný minimální obrat.
  • Kontakt probíhá na e‑mailové adrese info@argep.hu. Na webu uvedené německé telefonní číslo je přímým kontaktem pro maďarsky mluvící kolegy: +49 40 319796 – 50.
  • Feed s informacemi o zboží musí být ve formátu XML nebo CSV. Feed musí obsahovat minimálně 20 produktů, aby Árgép povolil jeho nahrání do jeho systému. Zde najdete jeho specifikaci.
  • Feed musí obsahovat minimálně 3 elementy:
    • název
    • cena s DPH
    • odkaz na produkt (přímý odkaz na produkt)
  • Ve feedu je velmi doporučené používat tyto elementy:
    • číslo objednávky
    • číslo produktu
    • popis produktu (max. 255 znaků)
    • odkaz na fotografii (přímý odkaz na fotografii produktu)
    • dodací lhůta
    • náklady na dopravu
  • Přehled cen za proklik najdete zde. Kromě poplatků nebudou účtovány žádné další náklady. U kategorií, které se v seznamu nenachází, je cena za proklik 20Ft.
  • Árgép je Premium CSS partnerem Google. Služby srovnávače tak využijete i pro levnější inzerci v na maďarském Google.

Jak Árgép pracuje

  • Árgép stahuje feed několikrát denně (společnost přesný počet stažení za den neuvádí).
  • Produkty do produktových karet přiřazuje sám podle vlastních pravidel.
  • Na hlavní stránce zobrazuje:
    • Oblíbené produkty
    • Oblíbené kategorie
    • Nejnovější recenze produktu
    • Nejnovější hodnocení obchodu
    • Vyhledávač obchodů
  • V produktové kartě je výchozí filtr pro nabídky nastavený podle nejnižší ceny (bez dopravy). Lze však filtrovat i podle nejvyšší ceny. Při zakliknutí +Szállítási díj (+doprava) k nabídce připočte uvedenou cenu dopravy a podle toho filtruje nabídky.
  • Produktová karta nabízí možnost hlídání ceny – pokud cena produktu klesne pod nastavenou hladinu, Árgép na mail odešle upozornění.
  • Produktová karta také obsahuje cenový graf vývoje za poslední půlrok.

S Mergadem nastavíte inzerci pro Árgép sami

Zvažujete expanzi na maďarský online trh? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. S naším virtuálním správcem dokážete automatizovaně spravovat datové feedy. V Mergadu zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

Zaplňte s e‑shopem maďarskou e‑commerce efektivně. Připravte inzerci podle požadavků Árgépu a dostaňte z ní co nejvíce rovnou od začátku. Zajímá vás expanze do dalších regionů? Zamiřte s Mergadem do Chorvatska nebo Německa.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.