Má vaše zboží úspěch? Tipy a triky pro Data Owl – 2. díl

Článek zveřejněn 21. 12. 2016
| 1 minuta čtení
K provedení tohoto lehce věšteckého kouzla budete potřebovat URL adresu kategorie, u které chcete prodejní trendy zjišťovat. Například http://kontaktni-cocky.heureka.cz. A také následující dokument, který obsahuje aktuální seznam TOP produktů jednotlivých kategorií.
 
Z něj si vytvořte kopii. Do pole B1 potom zadejte URL adresu kategorie a v dokumentu se vám zobrazí 50 TOP produktů s URL adresami. 
 
 
Ty si zkopírujte do schránky. V Mergadu potom porovnáte tyto adresy s adresami spárovaných produktů ve vašem e‑shopu. Na kartě Produkty budeme vyhledávat v elementu H_HEUREKA_URL_1 (kvůli překlepu na stránce aktuálně H_HUREKA_URL_1) na základě příkazu „je obsažen ve výčtu“ zkopírované adresy. 
 
 
Výsledek vám potom dává informaci o tom, jak velkou část ze zákaznicky atraktivního sortimentu v dané kategorii váš e‑shop nabízí. S takovým zjištěním pak můžete dál pracovat – upravit sortiment nebo začít více biddovat položky, které se nachází mezi TOP produkty. 
 
Napadají vás další kroky nebo využití Data Owlu? Dejte nám vědět do fóra!
 
Napsal / Kateřina Šmajzrová / 21. 12. 2016

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.