Zbavte se chyb v obrázcích pomocí diagnostiky Feed Image Editoru

Lukáš Horák
24. 6. 2020
1 minuta čtení
Zbavte se  chyb v obrázcích pomocí diagnostiky Feed Image Editoru

Nekvalitní produktové obrázky brzdí inzerci. Chyb, které si potřebujete ohlídat, je několik a ruční kontrola trvá mnoho času. Aplikace Feed Image Editor proto přišla s novou stránkou Diagnostika, která vám poskytne rychlý přehled o chybách.

Nekvalitní produktové obrázky brzdí inzerci. Chyb, které si potřebujete ohlídat, je několik a ruční kontrola trvá mnoho času. Aplikace Feed Image Editor proto přišla s novou stránkou Diagnostika, která vám poskytne rychlý přehled o chybách.

V chybách se snadno zorientujete

Sekce diagnostika poskytuje přehledný graf. Z jednoho místa tak dokážete zjistit, jestli a u kolika vašich produktů se nachází problematické obrázky.

Kategorie jsou rozdělené podle závažnosti dopadu na inzerci

Problémy

Tato sekce poukazuje na nejzávažnější chyby, kvůli kterým mohou zbožáky a inzertní kanály zamítnout vaši inzerci.

Patří sem:

  • chybějící obrázky
  • nedostupné obrázky
  • nepodporovaný formát souboru

Varování

V této kategorii najdete chyby, které v různé míře limitují možnosti inzerce.

To znamená:

  • upozornění na nepovolené znaky v URL adrese obrázku
  • nepodporovaný formát obrázku
  • vodoznaky
  • příliš velký počet alternativních obrázků

Doporučení

Zde objevíte nejméně závažné problémy, jejichž zohledněním vylepšíte kvalitu obrazové inzerce.

Mezi ně například patří:

  • obrázky s nízkou kvalitou
  • průhledné pozadí
  • produkty se stejným obrázkem
  • apod.

Obáváte se, že objevené chyby nebudete umět opravit? Přečtěte si sérii článků Cesta za ideálním feedem. Každý díl vás provede řešením jednotlivých druhů chyb. Vaše obrazová inzerce bude díky tomu fungovat bez chybičky.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.