Jak účinně upravovat feedy pro srovnávače zboží – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Článek zveřejněn 15. 07. 2020
| 2 minuty čtení

Získejte s agenturou eBRÁNA cenné tipy, jak rozšířit inzerci na největší hráče mezi srovnávači zboží. Kam při úpravě XML feedu potřebujete zaměřit nejvíc pozornosti? A jak si poradit s požadovanými specifikacemi srovnávačů? Specialistky na online marketing Dita StředováEliška Bielková nám pro Mergado TV pověděly, jak vytváří úspěšné e‑shopové strategie.

V rozhovoru se dozvíte:

01:12 Jak probíhá v eBRÁNĚ tvorba e‑shopu?
02:11 Vytváří si klienti vlastní feedy, nebo si volí z možností pro dané srovnávače?
02:57 Jaké konkrétní služby najdou klienti v nabídce eBRÁNY?
03:39 Dokáží klienti v eBRÁNĚ pracovat s dodavatelskými feedy?
04:45 Jak v eBRÁNĚ funguje cenová politika?
05:44 Jaké možnosti expanze klientům nabízí?
07:06 Jakým způsobem dostane e‑shopař produkty do správných kategorií?
07:28 Pracují v eBRÁNĚ i s analytikou ze srovnávačů?
08:08 Jakým způsobem optimalizují produkty pro srovnávače?
09:21 Jakou strategii využívají při práci s klíčovými slovy?
10:08 S jakými nejčastějšími chybami ve feedu se Eliška setkává?
11:15 Používají v eBRÁNĚ speciální aplikace na bidding či analytiku?
12:18 Jaké nejvýraznější rozdíly vnímá Dita a Eliška mezi srovnávači zboží?
14:32 Jak velkou část produktů na specializovaných srovnávačích skrývají?
16:19 Mají e‑shopaři pomocí eBRÁNY možnost pracovat na kvalitě obrázků?
17:22 Na co se zaměřit při filtrování a popiscích produktů?

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Petra Marková / 15. 07. 2020

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování. 

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.