O cross-sale v Heureka Košíku

Článek zveřejněn 10. 02. 2014
| 1 minuta čtení

Jak se vybírá zboží pro cross-sale

Heureka počítá ze svých statistik skóre, jak často kupují uživatelé různé kombinace zboží společně. Vloží-li uživatel zboží do Heureka Košíku, doplní Heureka zboží, které uživatelé nakupují spolu s tímto zbožím nejčastěji.

Kdy se zobrazí nabídka e‑shopu

Pro každou z vybraných položek platí, že nabízí-li ji e‑shop, který dodá zboží již vybrané, zobrazí se rovnou tlačítko pro vložení do Košíku. Pokud toto zboží nenabízí, zobrazí se u zboží odkaz do produktové karty na Heurece.

Cross sell Heureky

Náhled cross-sell Heureky v praxi.

Co od cross-sale v Heureka Košíku čekat

Zavedením cross-sale smazává Heureka jeden z handicapů, který měla proti dobře vedeným e‑shopům. V delším časovém horizontu by mohlo dojít k navýšení průměrné hodnoty jedné objednávky v Košíku. Zda k tomu dojde skutečně, ukáže teprve čas.

Napsal / pan Mergado / 10. 02. 2014
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Komentáře

Uvidíme, až taky bude v košíku pořádná konkurence. Z vlastích zkušenosti se nám osobně košík nevyplatí. Segment nářadí, zahrada.

Marek / 12. 02. 2014 - 09:36

Máte pravdu. Osobně jsem viděl dva druhy výsledků — jedněm se Košík vyplatil náramně, u druhých to není průkazné, nebo se nevyplatí. Velký vliv měl právě segment zboží.

pan Mergado (admin) / 12. 02. 2014 - 09:39

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.