Dosáhněte na vyšší příčky na Heurece se správně sestavenými názvy produktů v ProductADS

Lukáš Horák
22. 1. 2019
3 minuty čtení
Dosáhněte na vyšší příčky na Heurece se správně sestavenými názvy produktů v ProductADS

Vaše nabídka na srovnávačích zboží uspěje jen tehdy, když bude vaše zboží vidět. E‑shopy inzerující na Heurece dostávají svoji nabídku na přední příčky ve výpisu kategorie a ve výsledcích výhledávání pomocí systému Heureka ProductADS.

Vaše nabídka na srovnávačích zboží uspěje jen tehdy, když bude vaše zboží vidět. E‑shopy inzerující na Heurece dostávají svoji nabídku na přední příčky ve výpisu kategorie a ve výsledcích výhledávání pomocí systému Heureka ProductADS. Aby se vámi zvolené produkty mohly do ProductADS propsat, musí být správně spárované. Ukažme si, jak pomocí Mergada upravíte váš feed podle požadavků Heureky.

Jak upravíte feed podle požadavků Heureka ProductADS

Co jsou Heureka ProductADS?

ProductADS je reklamní systém, který značkám (tedy výrobcům, popř. výhradním distributorům) umožňuje dostávat svoje produkty na přední místa ve vyhledávání či ve výpisu produktů na Heurece díky propagaci formou aukce. V inzerci ovšem nefigurují e‑shopy, ale konkrétní produkt, který upozorňuje na akci či novinku.

Na tuto službu jsme se hlouběji zaměřili v článku Reklamní systém ProductADS pro Heureku.

Párujte produkty na Heurece pomocí Mergada

Jak už jsme si řekli, prvním krokem pro používání Heureka ProductADS je správná spárovanost produktů. Abyste měli produkty správně zařazené do příslušných kategorií, je potřeba mít je dobře pojmenované. To znamená, že potřebujete mít vyplněné požadované elementy.

Veškeré informace o párování produktů na Heurece pomocí Mergada najdete v článku Párování a odpárování produktů na Heurece a Zboží.cz.

Ukažme si vše na příkladu

Naši podporu nedávno oslovila agentura spravující e‑shop, který nabízí prostředky pro proteinovou dietu. Tento obchod potřeboval specificky upravit produkty inzerované přes Heureka ProductADS. Produkty v elementech PRODUCTNAMEPRODUCT vyžadovaly úpravu podle několika kritérií:

  • do inzerce na ProductADS se mají zařadit pouze produkty dražší než 500 Kč
  • názvy produktů musí být seřazeny podle vzoru výrobce | řada | počet porcí | gramáž
  • počet porcí se nachází v elementu DESCRIPTION
  • gramáž zboží je potřeba vypočítat dle vzorce počet porcí x 35g + 190 g krabice

Postup v Mergadu

Po konzultaci s naší podporou agentura produkty v Mergadu upravila touto cestou:

1. použila výběr produktů s cenou nad 500 Kč

2. pro výpočet počtu porcí nejprve potřebovala získat jednotlivé proměnné do vzorce, v Mergadu vytvořila proměnnou POCET_PORCI z elementu DESCRIPTION a následně přidala výpočtové pravidlo

3. pro výpočet gramáže použila pravidlo Výpočet a opět výběr produktů s cenou nad 500 Kč, do vzorce pro výpočet použila výše vytvořenou proměnnou

4. na tento výběr aplikovala pravidlo, které sestavilo PRODUCTNAME z jednotlivých částí (z jednotlivých proměnných), některé z nich šlo získat z textu jiného elementu, zbylé získala výpočtovým pravidlem

5. pro ten samý výběr potom na konci přepsala obsah elementu PRODUCT elementem PRODUCTNAME

Vyžaduje vaše inzerce na zbožácích specifické úpravy feedu, jejichž řešení vyžaduje rozsáhlejší manuální operace? S Mergadem dokážete tyto operace vyřešit pomocí několika jednoduchých kroků. Dostaňte se k pokročilejším úkonům v Mergadu tím, že ovládnete základní operace. Přehled jak na ně najdete v tomto playlistu na našem Youtube kanálu. A pokud si s těmito úpravami nebudete vědět rady sami, oslovte některé z našich certifikovaných specialistů či agentur.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.