Ecommerce tipy #14 – Jak na obsahový marketing #2

Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e-shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušit práci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.

Vyšších prodejů a návštěvnosti docílíte pomocí kvalitního obsahu

Máte už rozjetý e-shop a přemýšlíte, jak s ním získat větší návštěvnost? Využijte další formy obsahu, které s e-shopem můžete spojit. Typicky jimi jsou blog či fórum, díky kterým budete na svůj web generovat obsah nejen vy, ale i uživatelé. Těmito dvěma hlavními způsoby ovlivníte návštěvnost e-shopu prostřednictvím obsahu. Kam umístit blog? Jak zjistit, kdo je moje cílové publikum a jak s ním komunikovat? Co při přípravě blogu dále dodržovat? Jaké jsou nejčastější chyby e-shopů při tvorbě obsahu?

Odpověď na všechny tyto otázky naleznete v Ecommerce tipech #14.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo.

 

Mohlo by vás zajímat:

Ecommerce tipy #13 – Jak na obsahový marketing #1

Obsahový marketing je rozsáhlé téma, které nabízí spoustu možností, jak lépe oslovit potenciální zákazníky. V třináctých Ecommerce tipech vám Martin Čtvrtníček z agentury BESTETO představí jeho nejčastější formy.

29.03.2019
Ozvěny Reshoperu 19: Rozhovor s Ondřejem Mikolášem, Shoptet

Posledním, koho jsme letos na Reshoperu vyzpovídali, byl Product Manager ShoptetuOndřej Mikoláš. Pověděl nám, v čem spočívá služba Shoptet Doplňky. Vysvětlil, jak jejím uživatelům ušetří čas a proč je zajímavá i pro vývojáře.

05.03.2019

Dalším, koho jsme na veletrhu Reshoper ulovili pro rozhovor, byl vlastník nástroje Marketing Miner, Filip Podstavec. Probrali jsme spolu, jak jejich nástroj specializující se na SEO funguje, kde všude vám pomůže a jak by měli jeho noví uživatelé postupovat.

26.02.2019

Přidat komentář