GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Článek zveřejněn 14. 05. 2019
| 2 minuty čtení

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

Informace o materiálu rozhoduje

Díky průzkumu Fashion (Re)search GLAMI zjistilo, jak důležité je pro zákazníky znát materiál produktu. Díky této informaci si zákazníci při nákupu online lépe představí, jak jimi vybraný kousek skutečně vypadá. GLAMI chce v budoucnu parametr materiálu využívat také jako jeden z filtrů jeho fashion katalogu. Proto bude nově vyžadovat zasílání infa o použitých materiálech jednotlivých kusů zboží.

Mějte vše připraveno do začátku srpna

1. srpna 2019 GLAMI přestane zobrazovat produkty bez uvedeného materiálu. Pokud nestihnete zareagovat včas, hrozí vám, že přijdete o inzerci produktů, kde nebude parametr materiálu uvedený. Zapracujte tento parametr včas do vašeho feedu. Informace o materiálu zasílejte pro každý produkt zvlášť.

U produktů s více složkami (obvykle bundy, boty, batohy atd.) musíte GLAMI spravit o procentuálním zastoupení materiálu vybraného produktu. U těchto produktů doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o název složky (podšívka, výplň, podrážka atd.), ale pokaždé ponechte klíčové slovo „materiál“.

Informace o materiálu posílejte vždy v lokálním jazyce (např. Pro české GLAMI v češtině). Pokud informace o materiálu zboží nemáte, vyžádejte si je od vašich dodavatelů.

Buďte připraveni na zavedení této důležité novinky na GLAMI. Ověřte, jaké všechny informace o produktech posíláte ve feedu a doplňte podstatná data, která chybí. Spravujete inzerci na GLAMI pomocí Mergada a využili byste odbornou pomoc? Napište nám na naši podporu.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 14. 05. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Komentáře

Pod článkem na BESTETO blogu o materiálech na GLAMI se tvoří diskuse. Přispěl i Oskar Stierand z GLAMI. Jeno stanovisko je podnětné. Tak píši pro info.

Petr Parimucha (admin) / 15. 05. 2019 - 08:46

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.