Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Lukáš Horák
3. 12. 2019
2 minuty čtení
Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e‑shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii.

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e‑shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii. Ukažme si, jaké údaje musíte na Heurece v názvu produktu povinně používat.

Údaje v názvu produktu nese element PRODUCTNAME

Element PRODUCTNAME na Heurece obsahuje přesný název produktu. Tento název nesmí být obecný, musí obsahovat povinné údaje pro jednotlivé kategorie. Většina produktových sekcí vyžaduje v názvu uvádět výrobce, řadu a produktové číslo. Povinné informace se však v každé sekci lehce mění – všechny požadavky na vaše zboží se dozvíte ve specifikaci Heureky pro element PRODUCTNAME.

Nezapomeňte, že neuvedení některé z povinných informací v názvu může být důvodem zablokování produktu pro zobrazení v kategorii. V Heureka nápovědě najdete mnoho příkladů, jak uvádět názvy produktů v jednotlivých sekcích. Vyhledejte si zde šablony, které využijete pro správnou inzerci stejného druhu zboží z vašeho e‑shopu.

Nezapomeňte zejména na výrobce

Téměř u veškerého zboží je třeba, abyste do názvu produktu uváděli výrobce. Heureka na svém blogu před časem uvedla: „Rádi bychom velmi důrazně připomněli, že ve všech sekcích až na výjimky je povinné v názvu uvádět výrobce/​značku produktu. V tomto i následujících měsících upravujeme kategorie a historicky zařazené produkty bez výrobce jsou postupně vyřazovány a blokovány.“

Nenechte si zablokovat inzerci produktů. Naplňte element PRODUCTNAME správnými údaji. V Mergadu tyto změny provedete na stránce Produkty. Urychlete tento úkon používáním myši a klávesových zkratek.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.