Co je ShopRoku
ShopRoku je akce, v rámci které Heureka ocení vybrané e-shopy, dále uspořádá gala večer s vyhlášením výsledků ale především přináší komunikaci na stránkách e-shopů, Heureky i jinde.
Jaké e-shopy ShopRoku ocení
ShopRoku vyhlásil letos tři ceny.
Cena kvality
- Oč jde: ocenění TOP e-shopů z panelu Ověřeno zákazníky za celý rok 2015!
- Jak proběhne hodnocení: Heureka spočte výsledky z Ověřeno zákazníky, a to za celý rok 2015! Žádné další speciální hlasování není.
- Kdo bude oceněn: vítězové dle kategorií.
- Jak se zapojit: registrací v administraci Heureky.
- Jak napomoci dobrým výsledkům: stejně jako dobrým výsledkům v Ověřeno zákazníky - činit zákazníky spokojenými a vyzývat je k hodnocení, např. v e-mailových zprávách e-shopu, na příbalových letácích v balíčcích, v rozhovorech s pracovníky call-centra, e-shopu atp.
Cena popularity
- Oč jde: hlasování na internetu. Hlasují návštěvníci e-shopů a jinak vyzvaní uživatelé. V praxi je tato cena obvykle kořistí velkých a známých e-shopů. Drobní prodejci mají šanci na úspěch jen velmi malou.
- Jak proběhne hodnocení: hlasováním uživatelů na internetu, v termínu od 1. 12. 2015 do 28. 2. 2016.
- Kdo bude oceněn: jeden absolutní vítěz + 9 finalistů.
- Jak se zapojit: stačí propagovat hodnocení svého e-shopu. Není třeba se nijak přihlašovat.
- Jak napomoci dobrým výsledkům: umístěním bannerů na stránky e-shopu, propagací v e-mailech e-shopu, newsletterech atp. Výhodu mají velké e-shopy s velkým počtem návštěvníků stránek.
Cena Heureky
- Oč jde: ocenění zajímavého e-shopu, který vybere odborná komise Heureky.
- Jak proběhne hodnocení: pomocí formuláře na webu je třeba e-shop přihlásit. Z přihlášených e-shopů vybere komise vítěze.
- Jak se zapojit: přihlaste se na webu.
Co na to Mergado
Ptáte se mne, jak pomoci svému e-shopu, aby v ShopRoku uspěl. Nejprve si nahlas řekněte, proč o takový úspěch usilujete. Podmínky přejí e-shopům velkým, a nebo se zajímavým příběhem. Pokud sem spadáte můžete mít šanci na úspěch. Takových e-shopů je u nás ale velmi málo.
Konkrétní tipy jsem napsal výše. A většina z nich platí, i když se zrovna nepočítají body do žádné soutěže. Činit zákazníky šťastnými se vyplatí, ať už se počítají body do soutěže nebo do vašeho účetnictví.
Přidat komentář