Heureka splnila podmínky ÚOHS - co by měly e-shopy vědět o PPC režimu reklamy nově

Novinky v placené inzerci e-shopů na Heurece

  • Počet položek zboží na produktové kartě, kde cenu prokliku stanoví aukce, vzrostl ze 3 na 4.
  • Bidované nabídky se zobrazí, pokud jsou v kartě alespoň 4 nabídky. Dříve bylo 5.
  • Počet položek v produktové kartě „od nejnižší ceny“ zůstane zachován na 5 + možnost rozkliknout další.

Význam novinek pro řízení reklamy

Ač se může zdát, že uvedené změny jsou drobné, je třeba jim věnovat pozornost. Pokud počítáte nabídky za prokliky automaticky, je třeba upravit vaše algoritmy. A pokud počítáte ručně, je třeba upravit úvahy taktéž.

Příště se podíváme na změny v Ověřeno zákazníky.

Přidat komentář