Jak jsme si povídali na vsetínském Barcampu o vztahu dat pro vyhledávače zboží s ostatními marketingovými metodami

O přednášce

"...Na praktických příkladech si ukážeme časté chyby e-shopů. Odhalit nám je pomohou audity XML pro vyhledávače zboží. Ukážeme si že dopad takových chyb není jen na inzerci na Heurece či Zboží.cz, ale týká se také SEO, a především konverzního poměru e-shopu. Přijďte si povídat o marketingu e-shopů z nevšedního úhlu pohledu..."

Na toto jsem lákal účastníky Barcampu a nadmíru to vystihuje i samotný obsah přednášky. Cíle jsme měli s Michalem dva:

  • motivovat účastníky k přemýšlení nad otázkami marketingu e-shopu jiným způsobem, než bývá zvykem,
  • ukázat praktické příklady chyb skutečných e-shopů.

Z reakcí po Barcampu to vypadá, že se zadařilo. A to jsem moc rád.

Materiály ke stažení

Pro zvídavé

Příklady chyb pocházejí z mého auditu XML pro vyhledávače zboží. Ten je zadarmo, a tak si jej můžete vyzkoušet ihned zde.

Přidat komentář