Jak na slevové kupony na Srovnáme.cz

O slevových kuponech na Srovnáme.cz

Vyhledávač zboží Srovnáme.cz umožňuje inzerci doplnit o informaci o slevě. Ta se na stránkách Srovnáme.cz zobrazuje takto:

Náhled slevy na Srovnáme.cz

Slevy v produktové kartě Srovnáme.cz.

Po kliknutí na odkaz slevy se zobrazí uživateli formulář pro vložení e-mailu. Po odeslání formuláře pokračuje uživatel na cílovou stránku e-shopu. Na uvedený e-mail přitom dorazí zpráva s kódem pro získání slevy.

Formulář pro vložení e-mailu a získání slevy na Srovnáme.cz

Okno zadání kontaktního e-mailu pro zaslání slevového kuponu na Srovnáme.cz

E-mail se slevovým kuponem Srovnáme.cz.

Příklad e-mailu se slevovým kuponem ze Srovnáme.cz.

Podmínky reklamního formátu

Službu poskytuje Srovnáme.cz zdarma. Ke zřízení je nutno:

  • aby e-shop podporoval práci se slevovými kupony,
  • zadat do Srovnáme.cz tento kupon. To lze jednak ve spolupráci s administrátorem Srovnáme.cz, jednak v XML.

Jak nastavit slevové kupony v XML

V XML lze slevový kupon uvést pro každou položku zboží zvlášť. A to pomocí elementů viz příklad:

<VOUCHERVALIDITY>2013-12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERAMOUNT>100</VOUCHERAMOUNT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>

nebo

<VOUCHERVALIDITY>2013-12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERPERCENT>15</VOUCHERPERCENT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>

kde

  • VOUCHERVALIDITY je datum vypršení slevy,
  • VOUCHERPERCENT výše slevy v procentech, uvádějte pouze číslo, bez znaku procent,
  • VOUCHERAMOUNT výše slevy v , uvádějte pouze číslo, bez písmen „Kč“,
  • VOUCHERCODE kód pro získání slevy. Uveďte libovolný textový řetězec.

Uvádět lze buď VOUCHERPERCENT nebo VOUCHERAMOUNT. Oba zároveň nikoliv.

Slevy na Srovnáme.cz a Mergado

Pro vyzkoušení této funkce doporučuji nejprve kontaktovat administrátora Srovnáme.cz. Pokud budete chtít vytvořit potřebné elementy v XML pomocí Mergada a hledáte nápovědu, doporučuji video jak vytvořit nový element, jen názvy elementů upravte dle návodu výše.

Doporučení závěrem

Potenciál této funkce ukáže teprve čas. Každopádně jde o zajímavé rozšíření, které může stát zato otestovat. Obzvlášť, když samo o sobě nestojí nic.

Komentáře

Tuto funkcionalitu testujeme již několik měsíců a výsledek je průměrný. Čekali jsme větší počet objednávek, ale bude to asi dáno tím, že srovname.cz negeneruje tolik přístupů.

Služba jako taková nic nestojí, pokud vezmeme v potaz, že sleva je také určitý náklad, pak už něco stojí :)

Je to ale určitě zajímavý nástroj, jak se odlišit a myslím, že je jen otázkou času, kdy to zavede heuréka.

Tomas/Středa, 8. Leden 2014 - 11:20

Přidat komentář