Jak na slevové kupony na Srovnáme.cz
O slevových kuponech na Srovnáme.cz
Vyhledávač zboží Srovnáme.cz umožňuje inzerci doplnit o informaci o slevě. Ta se na stránkách Srovnáme.cz zobrazuje takto:
Slevy v produktové kartě Srovnáme.cz.
Po kliknutí na odkaz slevy se zobrazí uživateli formulář pro vložení e‑mailu. Po odeslání formuláře pokračuje uživatel na cílovou stránku e‑shopu. Na uvedený e‑mail přitom dorazí zpráva s kódem pro získání slevy.
Okno zadání kontaktního e‑mailu pro zaslání slevového kuponu na Srovnáme.cz
Příklad e‑mailu se slevovým kuponem ze Srovnáme.cz.
Podmínky reklamního formátu
Službu poskytuje Srovnáme.cz zdarma. Ke zřízení je nutno:
- aby e‑shop podporoval práci se slevovými kupony,
- zadat do Srovnáme.cz tento kupon. To lze jednak ve spolupráci s administrátorem Srovnáme.cz, jednak v XML.
Jak nastavit slevové kupony v XML
V XML lze slevový kupon uvést pro každou položku zboží zvlášť. A to pomocí elementů viz příklad:
<VOUCHERVALIDITY>2013 – 12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERAMOUNT>100</VOUCHERAMOUNT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>
nebo
<VOUCHERVALIDITY>2013 – 12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERPERCENT>15</VOUCHERPERCENT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>
kde
- VOUCHERVALIDITY je datum vypršení slevy,
- VOUCHERPERCENT výše slevy v procentech, uvádějte pouze číslo, bez znaku procent,
- VOUCHERAMOUNT výše slevy v Kč, uvádějte pouze číslo, bez písmen „Kč“,
- VOUCHERCODE kód pro získání slevy. Uveďte libovolný textový řetězec.
Uvádět lze buď VOUCHERPERCENT nebo VOUCHERAMOUNT. Oba zároveň nikoliv.
Slevy na Srovnáme.cz a Mergado
Pro vyzkoušení této funkce doporučuji nejprve kontaktovat administrátora Srovnáme.cz. Pokud budete chtít vytvořit potřebné elementy v XML pomocí Mergada a hledáte nápovědu, doporučuji video jak vytvořit nový element, jen názvy elementů upravte dle návodu výše.
Doporučení závěrem
Potenciál této funkce ukáže teprve čas. Každopádně jde o zajímavé rozšíření, které může stát zato otestovat. Obzvlášť, když samo o sobě nestojí nic.

Tuto funkcionalitu testujeme již několik měsíců a výsledek je průměrný. Čekali jsme větší počet objednávek, ale bude to asi dáno tím, že srovname.cz negeneruje tolik přístupů.
Služba jako taková nic nestojí, pokud vezmeme v potaz, že sleva je také určitý náklad, pak už něco stojí :)
Je to ale určitě zajímavý nástroj, jak se odlišit a myslím, že je jen otázkou času, kdy to zavede heuréka.