O slevových kuponech na Srovnáme.cz
Vyhledávač zboží Srovnáme.cz umožňuje inzerci doplnit o informaci o slevě. Ta se na stránkách Srovnáme.cz zobrazuje takto:
Slevy v produktové kartě Srovnáme.cz.
Po kliknutí na odkaz slevy se zobrazí uživateli formulář pro vložení e-mailu. Po odeslání formuláře pokračuje uživatel na cílovou stránku e-shopu. Na uvedený e-mail přitom dorazí zpráva s kódem pro získání slevy.
Okno zadání kontaktního e-mailu pro zaslání slevového kuponu na Srovnáme.cz
Příklad e-mailu se slevovým kuponem ze Srovnáme.cz.
Podmínky reklamního formátu
Službu poskytuje Srovnáme.cz zdarma. Ke zřízení je nutno:
- aby e-shop podporoval práci se slevovými kupony,
- zadat do Srovnáme.cz tento kupon. To lze jednak ve spolupráci s administrátorem Srovnáme.cz, jednak v XML.
Jak nastavit slevové kupony v XML
V XML lze slevový kupon uvést pro každou položku zboží zvlášť. A to pomocí elementů viz příklad:
<VOUCHERVALIDITY>2013-12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERAMOUNT>100</VOUCHERAMOUNT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>
nebo
<VOUCHERVALIDITY>2013-12-17</VOUCHERVALIDITY>
<VOUCHERPERCENT>15</VOUCHERPERCENT>
<VOUCHERCODE>SROVN100</VOUCHERCODE>
kde
- VOUCHERVALIDITY je datum vypršení slevy,
- VOUCHERPERCENT výše slevy v procentech, uvádějte pouze číslo, bez znaku procent,
- VOUCHERAMOUNT výše slevy v Kč, uvádějte pouze číslo, bez písmen „Kč“,
- VOUCHERCODE kód pro získání slevy. Uveďte libovolný textový řetězec.
Uvádět lze buď VOUCHERPERCENT nebo VOUCHERAMOUNT. Oba zároveň nikoliv.
Slevy na Srovnáme.cz a Mergado
Pro vyzkoušení této funkce doporučuji nejprve kontaktovat administrátora Srovnáme.cz. Pokud budete chtít vytvořit potřebné elementy v XML pomocí Mergada a hledáte nápovědu, doporučuji video jak vytvořit nový element, jen názvy elementů upravte dle návodu výše.
Doporučení závěrem
Potenciál této funkce ukáže teprve čas. Každopádně jde o zajímavé rozšíření, které může stát zato otestovat. Obzvlášť, když samo o sobě nestojí nic.
Komentáře
Tuto funkcionalitu testujeme již několik měsíců a výsledek je průměrný. Čekali jsme větší počet objednávek, ale bude to asi dáno tím, že srovname.cz negeneruje tolik přístupů.
Služba jako taková nic nestojí, pokud vezmeme v potaz, že sleva je také určitý náklad, pak už něco stojí :)
Je to ale určitě zajímavý nástroj, jak se odlišit a myslím, že je jen otázkou času, kdy to zavede heuréka.
Přidat komentář