MergadoFest přinesl různorodé přednášky

Od MergadoFestu uběhlo pár týdnů a my si můžeme říci, že to byla úspěšná akce, na níž zaznělo mnoho zajímavých přednášek. Letos jsme sice nedělali video záznam, ale máme pro vás nachystaný přehled jejich slidů.

Tématem MergadoFestu byla expanze do zahraničí. Tomuto hlavnímu tématu se věnovalo několik přednášek. Aby se účastníci dozvěděli i něco jiného z pole e-commerce a onlinu, měli jsme připravených několik workshopů a přednášek na témata jako Google Data Studio

či jak si otestovat e-shop.

3 hlavní přednášky se věnovali expanzi do zahraničí

MergadoFest otevřel Adam Funiok z agentury Besteto s přednáškou 13 tipů pro zahraniční expanzi.

 

Jana Dzuričková z agentúry Unikum vyprávěla o své zkušenosti s e-shopem Footshop.
 

Jak vám může pomoci s expanzí samotné Mergado prozradil náš konzultant Luděk Volejník.
 

Workshopy a malé přednášky na různá e-commerce témata

Jiří Guňka z Bidding Fox si připravil přednášku o tom, jak si nastavit první strategii a jak pokračovat.

 

Google Data Studio je stále oblíbenějším nástrojem a o tom, jak ho používat, vyprávěl Tomáš Hanáček z agentury Performics.
 

Před vánoční sezónou je důležité mít dobře vyladěný e-shop. Jak si ho snadno otestovat i sám ukázal Marek ČevelíčekLiquid Design.
 

O expanzi do zahraničí mluvil i Tomáš Vrtík z firmy Expandeco, která pomáhá e-shopům právě při zdolávání zahraničních trhů.
 

Pavel Rusinský představil Mergado jako platformu a ukázal, jak je možné pro Mergado programovat aplikace.

Že je Mergado šikovný pomocník každého PPCčkaře, ukázal Jiří Homola z agentury Besteto.

A jak vytěžit z GLAMI maximum představila Veronika Ševelová z agentury Besteto.
 

V září jste nás mohli vidět v Praze, v Bratislavě, i u nás v Brně. Všude jsme pro vás točili zajímavé rozhovory. Sledujte naši Mergado TV, aby vám žádný neunikl. A pokud máte nějaké otázky, napište nám na naši podporu.

Přidat komentář