NejlepšíCeny.cz, SrovnáníCen.cz a SeznamZboží.cz zvyšují ceny prokliků

Nové ceny prokliků

Cena zboží Cena prokliku (CPC)
21 – 300 Kč 1,00 Kč
301 - 1.000 Kč 1,50 Kč
1.001 - 3.000 Kč 1,50 Kč
3.001 - 5.000 Kč 2,00 Kč
5.001 - 10.000 2,00 Kč
nad 10.001 2,50 Kč

Co by měly o těchto vyhledávačích zboží vědět e-shopy

  • Vyhledávače zboží NejlepšíCeny.cz, SrovnáníCen.cz a SeznamZboží.cz provozuje Heureka.
  • Cena inzerce je placena z peněz nabitých do Heureky. Ze stejné „peněženky“.
  • Data pro inzerci e-shopů se berou z dat posílaných do Heureky.
  • Na Heurece zohledňuje cenu zboží již delší čas minimální cena prokliků. Tam do ní vstupuje navíc i kategorie zboží viz nápověda Heureky.
  • Inzerci v NejlepšíCeny.cz, SrovnáníCen.cz a SeznamZboží.cz nelze vypnout při zachování inzerce na Heurece.
  • Heureka tyto služby koupila dodatečně. Do dneška nemají implementovány některé funkce, které Heureka má, například měření konverzí. Ve statistikách v administraci Heureky se tak zobrazují pouze informace o proklicích - jejich počtu a ceně.

Komentář pana Mergada

Podle mne bylo jen otázkou času, než ke zdražení inzerce dojde. Že stála inzerce jen 1 Kč za proklik bylo, podle mého názoru, dědictvím minulosti, kdy tým Heureky zaměřoval pozornost na hlavní služby Heureka.cz a Heureka.sk a satelitní vyhledávače zboží měly pozornosti málo. Na Nekonferenci Martin Slavík avizoval upření jisté pozornosti i na satelitní vyhledávače zboží. Že byl prvním krokem obchodní model asi nepřekvapí. Zda bude následovat i další rozvoj těchto služeb teprve uvidíme.

Přidat komentář