Novinky v Bidding Fox ohlídají chod vaší inzerce

Lukáš Horák
2. 4. 2019
3 minuty čtení
Novinky v Bidding Fox ohlídají chod inzerce

Přicházíme s další nadílkou lišáckých novinek. Vývojový tým BF přidal užitečné vlastnosti do diagnostiky aplikace. Nově tak snadno vyhledáte produkty, které vypadly z biddingu, kterým vypadlo měření či ty, u kterých dochází k úpravám hodnot CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding proto neběží správně.

Přicházíme s další nadílkou lišáckých novinek. Vývojový tým BF přidal užitečné vlastnosti do diagnostiky aplikace. Nově tak snadno vyhledáte produkty, které vypadly z biddingu, kterým vypadlo měření či ty, u kterých dochází k úpravám hodnot CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding proto neběží správně. Pojďme si vše pořádně představit.

Vylepšená diagnostika

Ohlídejte podezřelé chování ve vaší inzerci

Lišákova podstránka Diagnostika nově obsahuje kartu Validátory. Jejich pomocí zkontrolujete, jak se různé hodnoty produktů mění v čase. Pokud vyhodnotí podezřelé chování, Bidding Fox vás upozorní, že se s hodnotami produktů něco děje.

Typy validátorů:

  • Soutěž s jiným biddingovým automatem – pokud v biddingu soutěžíte s jiným automatem, BF bude kontrolovat, jak se zvyšuje nebo snižuje CPC produktů, a zasílat notifikace o těchto změnách
  • Výpadky měření – pokud na e‑shopu dojde k výpadku měřících kódů, lišák vás upozorní na produkty, kde měření neprobíhá správně a jejich data se nepropisují do zbožáku či do Google Analytics
  • Ovlivňování CPC – jestliže k úpravě ceny za proklik dochází i mimo Bidding Fox (např. v administraci srovnávače), appka vypíše dotyčné produkty, jejichž nastavení mimo BF je třeba najít a smazat, aby automatický bidding fungoval správně
  • Podezřelé produkty – tento validátor slouží k rozpoznání podezřelého rozdílu ve výši prokliků na srovnávači a statistikách Google Analytics, dokážete tak např. odhalit podvodné návštěvy
  • Vypadnutí z biddingu – cena za proklik nastavená příliš nízko může způsobit, že se vaše zboží nedostane do aukce, pomocí tohoto validátoru zjistíte, u kterých prduktů je potřeba snížit požadavky na pozici nebo navýšit CPC

K manuální úpravě dochází často u produktů, které na e‑shopu byly v akci a byla potřeba je dostat na první pozici. Po skončení akce nezapomeňte nastavení těchto produktů vrátit do původních hodnot. Díky seznamu produktů, u kterých je CPC ovlivněno i mimo aplikaci, jednoduše odhalíte ty, jejichž nastavení musíte smazat.

Nastavte si vlastní diagnostické metriky

Získáváte podrobný přehled o vašich produktech pomocí podstránky Diagnostika? Kromě často používaných metrik si zde nově přidáte i vlastní nové. Toto nastavení provedete na podstránkách Produkty a Diagnostika.

Jak nastavit vlastní metriky:

1. Pomocí filtrů na podstránce Produkty (filtry můžete i kombinovat) vyberte druh produktů, který chcete vidět – např. Nespárované produkty.

2. Tento výběr pojmenujte a uložte.

3. Na podstránce Diagnostika přejděte na kartu Vlastní.

4. Zapněte Režim úprav a klikněte na tlačítko Přidat metriku.

5. Z uložených filtrů přidejte zvolený filtr (v našem případě Nespárované produkty) a změny uložte.

Vytvořte si u vybraných boxů Událost, která vás e‑mailem či notifikací do Mergada upozorní na změny v hodnotách produktů. Takto budete neustále v kontaktu s tím, co se aktuálně s vašimi produkty děje, a získáte možnost zareagovat na změny včas.

Pracujte s lišáckou podstránkou Diagnostika co nejefektivněji. Získáte tím jistotu, že v nastavení cen za proklik jsou opravdu ty hodnoty, které zamýšlíte. Chcete vědět, jak jdou na biddingové strategie skuteční profíci? Zúčastněte se první české konference o biddingu PROBIDDING 2019.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.