Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #1

Aplikace Bidding Fox vylepšila několik nedávno představených novinek a opět přidala několik nových. Pomohou vám lépe se zorientovat mezi vašimi produkty a lépe plánovat vaše strategie. Představme si teď jednotlivé novinky blíž.

Vylepšení na podstránkách Produkty a Události

Ukládejte si filtry

V předchozím článku o lišáckých novinkách jsme si řekli, že filtry, které si vytvoříte na podstránce Produkty, vám pomohou získat podrobný přehled o vašich produktech. Abyste si práci s nimi zjednodušili ještě víc, na podstránce Produkty najdete téměř neomezené možnosti, jak ve feedu filtrovat. Stačí si vybrat kombinace vlastností produktů, které chcete vidět, uložit si je a pracovat s nimi.

Jak si uložíte vlastní filtry:

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům (např. spárované produkty, které jsou mimo bidding).
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.

Takto uložené filtry si na podstránce Diagnostika můžete nastavit jako vlastní metriky, jejichž vývoj pak budete sledovat v grafech.

Výběr parametrů pro filtrování produktů. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Zapisujte si události

Když si u vybraných boxů vytvoříte tzv. událost, Bidding Fox vás e-mailem či notifikací do Mergada upozorní na změny v hodnotách produktů. Nyní si také můžete vytvořit a uložit vlastní události, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané do statistik. Události se propíšou do grafů, takže o nich získáte pravidelný přehled.

Jak nastavíte vlastní události:

  • Na podstránce Události vyberte možnost přidat novou.
  • Zvolte, kdy vznikla/vznikne a pojmenujte ji.
  • Jako závažnost vyberte INFO a přidejte popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
  • Vyberte možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíte ve všech diagnostikách.
  • Přiřaďte štítek, nebo vytvořte nový.
  • Událost uložte.

Díky tomuto nastavení budete vždy mít informace, jaký dopad měla kampaň na produkty, a dokážete tak snáz vyhodnotit její úspěšnost. Pomocí těchto informací dokážete lépe plánovat další akce pro váš e-shop.

Vytvoření vlastní události. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Filtrujte události

V řádcích výše jsme si popsali, jak díky tvorbě událostí získáte komplexní přehled o vaší inzerci. Až se vám množství událostí nakupí, bude složitější se v nich orientovat – Bidding Fox proto přidal funkci filtrování událostí. V tomto článku najdete všechny možnosti, jak filtrovat (mezi událostmi, podle štítků, podle typu či podle období) a jak se mezi jednotlivými událostmi navždy bezproblémově orientovat.

Podstránka Události v Bidding Foxu. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Filtrujte produkty

Díky této novince můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Na podstránce Produkty najdete širokou nabídku různých filtrů (podle názvu, kategorie, dárku atd.). V textových polích navíc nyní můžete vyplňovat více možností.

Jak vyfiltrujete více než jeden produkt:

  • V pravém rohu textového pole klikněte na ikonu řádků.
  • Vyplňte např. název prvního produktu, který chcete vyhledat, stiskněte enter a vypištedalší.
  • Až budete mít vybrány všechny položky, které chcete sledovat vyplněné, vyberte možnost Hledat.
  • Bidding Fox vám v tabulce vypíše všechny produkty, které obsahují vámi zadaný text. 
  • Tento filtr si můžete, stejně jako ostatní, uložit a zobrazit jej v Diagnostice.

 

Pracujte s podstránkami Produkty a Události co nejefektivněji. Díky nim se vždy správně zorientujete mezi produkty a strategiemi, které tak lépe naplánujete. Všechny předchozí novinky z appky Bidding fox najdete v tomto vlákně.

 

Mohlo by vás zajímat:

Novinky v Bidding Fox ohlídají chod inzerce

Přicházíme s další nadílkou lišáckých novinek. Vývojový tým BF přidal užitečné vlastnosti do diagnostiky aplikace. Nově tak snadno vyhledáte produkty, které vypadly z biddingu, kterým vypadlo měření či ty, u kterých dochází k úpravám hodnot CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding proto neběží správně.

02.04.2019
Bidding Fox zpřehlednil svoji diagnostiku a připravuje konferenci o biddingu

Měsíc co měsíc vývojáři Bidding Foxu do aplikace přidávají nové funkcionality, které zjednodušují nastavování biddingových strategií a přehled mezi nimi. Tentokrát se zaměřili na vylepšení podstránky Diagnostika. Chystají také první konferenci o biddingu v ČR.

08.03.2019
Využijte naplno nejaktuálnější novinky z Bidding Fox

Tým Bidding Foxu jede naplno. Díky tomu mohl představit několik užitečných novinek i při hektickém konci roku. Ty nejaktuálnější vás například upozorní na nulový kredit na zbožácích, nebo zrychlí optimalizaci strategií na pár kliknutí.

09.01.2019

Přidat komentář