Odlište se od ostatních firem používáním kvalitních infografik

Posbírali jste zajímavá data? Chcete, aby je čtenáři vašeho blogu (mailingu, prezentace atd.) pochopili rychle a snadno? Zprostředkujte jim informace pomocí infografiky. Čemu se při tvorbě infografiky věnovat, nám na Copy na stojáka #5 ukázal Josef Řezníček z marketingové agentury Včeliště.

Proč používat infografiky

Včeliště se při své práci zaměřuje na obsahový marketing. Vytváření dobrých infografik je jedním ze způsobů, kterými zajišťuje, aby jimi vytvořený obsah měl co nejefektivnější dopad. Zakladatel agentury Josef Řezníček účastníkům pátého Copy na stojáka ukázal, jak data pomocí infografiky správně prezentovat.

Odlište se od ostatních firem

Téměř všechny společnosti komunikují pomocí mailingu, velké množství firem má vlastní blog, na kterém vydávají články. Vytvářejí mnoho textového obsahu, kterým se jeho příjemci v každodenní záplavě informací často neproberou. Abyste zabránili, že vašim čtenářům uniknou důležitá sdělení či užitečné informace, zprostředkujte jim data vizuálně prostřednictvím infografik.

Josef nám ukázal, jaké infografiky lze vytvářet, jak na vhodný název, přípravu prezentovaných dat a rozvržení obsahu. Pověděli jsme si, jak infografikou správně vyprávět příběh a jaké typy grafů v různých situacích použít.

Chyběli jste na Copy na stojáka #5? Celou přednášku Josefa Řezníčka pro vás máme na videu:

Co na formát Copy na stojáka říkáte? Byli jste už na některém? Chystáte se na další? Pokud je téma nebo přednášející, které byste na našem copy setkání chtěli slyšet, podělte se o ně s námi.

Přidat komentář