Po strastiplné cestě známe slovenské vítěze Shop roku 2017

Vycházkovým tempem se blížíme na vlakovou stanici, kde nás ale okamžitě nepotěší informační tabule. Náš vlak má 80 minut zpoždění. Vlak přebookujeme na autobus. Vycházkovým tempem přicházíme na autobusovou stanici, kde nás okamžitě nepotěší informační tabule. Autobusy ze směru Praha nabírají 45-ti minutové zpoždění. To nám ale začíná výlet do Bratislavy na Heureka Shop roku.

Ani slovenské e-shopy nejsou Heurekou opomíjené a proto se v Bratislavě konalo vyhlašování Shop roku 2017. Po trochu strastiplné cestě jsme se nakonec dostali do příjemného prostředí restaurace Korzo. Cesta, která běžně trvá hodinu a půl, nám zabrala čtyři hodiny. Ale zvládli jsme to a vyhlašování mohlo začít.

Celý večer odstartoval i moderoval Tomáš Braverman z Heureky. Po úvodním představení kategorií se vrhl na vyhlašování cen, na které všichni s napětím čekali. Tak jako na českém předávání, i tady byli tři hlavní kategorie. Absolutním vítězem Ceny popularity se stal Mall.sk. Cenu kvality si jako absolutní vítěz odneslo Notino.

Heureka taky každoročně spolu s odbornou porotou vybírá jeden e-shop, který získá speciální Cenu Heureky. Takto ohodnotí e-shop se zajímavou myšlenkou a tento rok si cenu odnesl e-shop Vnímavé hračky. Ty dávají důraz na správný vývoj dítěte a vybíraji produkty, které jsou vyráběné s ohledem na životní prostředí.

Po vyhlášení všech cen se pokračovalo ve volné zábavě, kdy měli e-shopy a agentury možnost vyměnit si svoje zkušenosti z ecommerce světa.

Přidat komentář