Pomocí novinek Favi dosáhne váš prodej nábytku lepších výsledků

Vyhledávač nábytku a dekorací Favi přináší několik změn. Jejich pomocí chce svým uživatelům zjednodušit inzerci zboží a pomoct tím ke zvýšení tržeb. Ukažme si, jakých novinek můžete na Favi aktuálně využít.

Se změnami na Favi bude lépe vidět vaše zboží i vaše důvěryhodnost

Zjednodušené uvádění skladovosti

Jestli jsou vaše produkty skladem, můžete na Favi uvádět v elementu DELIVERY_DATE (pro Heureka.cz a Zboží.cz) a nově i v elementu AVAILABILITY (pro Google Nákupy). Skladovost zboží snadno upravíte použitím hodnot 0, 1, 2, 3 v elementu DELIVERY_DATE či uváděním hodnoty „in stock“ v elementu AVAILABILITY.

Příklady použití hodnot skladovosti zboží v příslušných elementech. Zdroj: Favi

Nová pravidla pro zasílání produktových obrázků

Favi připravuje změny v zobrazování produktů. S ohledem na to mění nároky na kvalitu produktových obrázků.

Fotografie je proto nově potřeba zasílat:

  • ve vysokém rozlišení (nejlépe 1200 x 1200 px)
  • na bílém pozadí
  • bez log, vodoznaků a jiných grafických prvků
  • v odpovídající velikosti a barvě konkrétního produktu (a ne celé sady)
Fotografie je nově potřeba zasílat ve vysokém rozlišení (nejlépe 1200 x 1200 px). Zdroj: Favi

Větší důvěryhodnost díky logu Favi

Umístěte na váš web logo Favi s odkazem na vaši nabídku. Zařadíte se tím mezi e-shopy, jejichž službám mohou návštěvníci Favi důvěřovat, a posílíte povědomí o kvalitách vašeho či klientského obchodu. Logo s odkazem na vaši nabídku na Favi získáte zde.

 

Využijte všechny z aktuálních novinek na Favi. Pomohou vám získat více zákazníků, kteří u vás budou mít skutečný zájem nakoupit.

 

Mohlo by vás zajímat:

Upozorněte na Favi na český výrobek

Specializovaný vyhledávač zboží Favi, působí nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Rumunsku či v Polsku. Pokud obchodujete s nábytkem a dekoracemi do bytu i zahrady, je pro vás určitě vhodným místem. Pro dva milióny návštěv mesíčně se to vyplatí, co myslíte?

28.03.2018

Přidat komentář