Porozumějte detailně chování zákazníků pomocí nástroje Samba.ai

Lukáš Horák
27. 11. 2019
2 minuty čtení
Porozumějte detailně chování zákazníků pomocí nástroje Samba.ai

Chcete pro e‑shop vytvořit funkční cross-channel marketingové kampaně, ale nevíte, kde začít? Odrazuje vás při tvorbě takových strategií délka testování, cena práce a další překážky? Využijte služby nástroje Samba.ai.

Chcete pro e‑shop vytvořit funkční cross-channel marketingové kampaně, ale nevíte, kde začít? Odrazuje vás při tvorbě takových strategií délka testování, cena práce a další překážky? Využijte služby nástroje Samba.ai. Je řízený umělou inteligencí, která zpracovává nákupní cykly každého zákazníka tak, aby co nejsnáz dostal přesně to, co potřebuje.

Umělá inteligence s novou generací nástrojů

Umělá inteligence společnosti Samba zpracuje chování zákazníka na vašem webu a na základě získaných dat sama navrhne, vytvoří a povede vaše kampaně. Její pomocí bude váš e‑shop distribuovat zprávy přes vybrané marketingové kanály – mailing, Facebook nebo push notifikace v prohlížeči. Kromě služby rozesílání zpráv obsahuje Samba.ai bohatou analytickou sekci. Díky ní pochopíte, co na stránkách vašeho e‑shopu funguje a co je potřeba zlepšit.

Nebuďte na správu feedů sami, připravujte data s Mergadem

Pro správné fungování Samby jsou základem dobře připravená data. Ta jsou systému poskytována ve třech základních datových feedech – pro zákaznická data, produkty a objednávky. Samba stahuje každý den soubory v XML formátu a své uživatele informuje o chybách, které se ve feedech nacházejí.

A právě tady přichází ke slovu Mergado. Ať už máte malý obchod, nebo prodáváte tisíce produktů, využijte náš feed marketingový nástroj pro opravu struktury souborů – proces integrace dat do Samby, a tím i úspěch vašich kampaní, tak velmi urychlíte.

Samba One pomůže i webům mimo e‑commerce

Společnost Samba brzy uvede další šikovný nástroj. Služba Samba One bude přinášet obsah, který lépe zaujme i návštěvníky webů mimo e‑commerce.

Abyste službu efektivně využili, je zejména potřeba definovat si tzv. konverzní cíle – musíte pochopit, čeho se snaží návštěvník vašich stránek dosáhnout (založit si životní pojištění, požádat o hypotéku, atd.). Samba One pak bude vybrané cíle zákazníků pravidelně sledovat a pomocí inteligentního scoringového modelu předpoví jejich další kroky a urychlí k nim cestu.

Tento proces Samba One zvládne bez použití datových feedů, jejichž příprava obvykle zabírá delší čas. Stačí přidat pouze jeden řádek skriptu v kódu stránky a celá služba může být tedy nasazena, začít se učit a dodávat hodnotu během několika dní.

Usnadněte si práci v online marketingu. Využívejte nástroje, které odráží požadavky dynamicky se rozvíjejícího trhu. Pokud se rozhodnete používat Sambu i Mergado, získáte dva silné pomocníky, se kterými se k provozní efektivitě dostanete automatizovanou cestou s minimem rizik. Zajímá vás, jak v Sambě přistupují k automatizaci datových feedů? Pusťte si přednášku Václava Trunce MergadoFestu 19.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.