Jak na to
- Vytvoříte si klasický výběr produktů (nebo rovnou několik výběrů najednou) přímo v Mergadu. Potom si otevřete aplikaci (v menu “Aplikace”), kdy v prvním kroku zvolíte pro jaký výběr nebo výběry budete šablonu vytvářet.
- Následuje volba formátu obrázku. Na výběr jsou dva formáty 600 x 600 px pro carousel ads a druhý je 1200 x 630 px (single product ad). Aplikace automaticky přizpůsobí vaše obrázky těmto rozměrům bez jejich deformace.
- V dalších krocích je už prostor pro vaši kretivitu. Úpravy můžete využí jednotlivě nebo všechny najednou
- orámování obrázku, plný rámeček nebo čárkovaný
- pruh přes obrázek s textem, vodorovný nebo svislý
- odznáček s textem - kolečko, trojúhelník, čtverec - pro krátké sdělení např. TIP!, Akce...
4. Nastavenou šablonu uložíte.
Pozn. šablonám můžete měnit prioritu a tak se nestane, že se v obrázku objeví několik překrývajících se sdělení.
Ukázka nastavení jedné šablony s využitím všech úprav
Příklady využití
Příklady výběrů budou vycházet z toho, že feed pro Facebook máte vytvořen pomocí Mergado převodníku Heureka -> Facebook. Při použití jiného formát na vstupu, akorát změníte názvy elementů.
Produkty skladem
Výběr
DELIVERY_DATE ~ "^0$"
Produkty s dopravou zdarma
Výběr:
DELIVERY_PRICE|PPL = "0"
Dárek k vybraným produktům
Výběr:
GIFT != ""
nebo
GIFT = "sluneční clona"
Akční produkty
Výběr:
PRODUCT ~ "Akce"
Zde je využit i rámeček
TIP
Pokud máte v jedné kategorii rozdílné marže podle výrobců, tak produkty od výrobce s největší marží můžete odlišit např. "odznáčkem" TIP!
Výběr:
CATEGORYTEXT ~ "sekačky" AND MANUFACTURER = "HellWheels"
Využití je spousta, pokud máte dakší tipy, budeme rádi, když se s nimi pochlubíte v komentářích.
Aplikaci Feed Image Editor si zapněte v Mergado Store.
Přidat komentář