PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme vyzpovídali také PPC specialistu z agentury Optimio, Lídu Svitálkovou. Na své přednášce mluvila o důležitosti auditů na Heurece a Zboží.cz. Toto téma jsme v rozhovoru ještě rozvedli. Zajímalo nás, proč se auditům vůbec věnovat. Jak často je dobré je opakovat. Či jaká je Lídina zkušenost s komunikací chyb a neaktuálních informací ve feedu klienta.

A protože jsme byli na konferenci o biddingu, chtěli jsme vědět, jak nastavuje bidovací kampaně a na co by uživatelé neměli při biddingu zapomínat. A abyste ve vašich kampaních nastavili všechno správně, připojujeme pro kontrolu Lídin checklist.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Milanem Šmídem, Zásilkovna

Další známá tvář, se kterou jsme se potkali na konferenci PROBIDDING 2019, byl Milan Šmíd. Milan se nedávno stal marketingovým ředitelem skupiny Packeta, která vlastní českou jedničku přes logistiku – Zásilkovnu.

30.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lucií Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme se potkali s Lucií Hvězdovou, která pracuje jako specialista pro správu kampaní na Zboží.cz. Lucie se ve své práci stará také o bidovací nástroje – proto nás zajímalo, jak se k nim na Zboží staví, jaké z nástrojů zde fungují a které doporučují svým uživatelům.

23.05.2019
PROBIDDING 2019 přinesl mnoho inspirace

Ve čtvrtek 16. 5. jsme se zúčastnili první konference o biddingu v ČR. Pořádal ji nástroj Bidding Fox, jehož tým má s automatizovaným biddingem široké zkušenosti. Aby si e-shopaři a marketéři udělali přehled o možnostech bidovacích strategií, pozval šest odborníků, kteří představili svoje poznatky.

17.05.2019

Přidat komentář