PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lucií Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme se potkali s Lucií Hvězdovou, která pracuje jako specialista pro správu kampaní na Zboží.cz.

Lucie se ve své práci stará také o bidovací nástroje – proto nás zajímalo, jak se k nim na Zboží staví, jaké z nástrojů zde fungují a které doporučují svým uživatelům. Zajímá vás, jaké položky se na Zboží v současnosti nejvíce bidují? Jak moc bidding ovlivňuje sezónnost? A co vedlo Zboží.cz k nasazení nového měření konverzí a API?

Pusťte si rozhovor a zjistěte na všechno odpověď.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Ozvěny Reshoperu 19: Rozhovor s  Milanem Šmídem, Zboží.cz

Manažer Zboží.cz a Seznam.cz Services Milan Šmíd je odborník na českou ecommerce, s nímž rádi děláme rozhovory, kdykoliv se potkáme. Na Reshoperu jsme si povídali o tom, jak Zboží.cz hodnotí loňský rok a co plánuje na rok 2019.

12.02.2019
Jana Dzuričková: Práce pro klienta s velkým objemem nabídky

Jana Dzuričková je zkušená odbornice na dobývání zahraničních trhů, s kterou rádi děláme rozhovory. Jejím hlavním klientem je známý obchod Footshop.cz, kterému pomáhá prosadit se v mnoha státech Evropy. Poslechněte si, jak vypadá práce pro klienta s velkým objemem nabídky.

21.11.2018
Rozhovor - Evelin Kissová, ui42 - o expanzi a optimalizaci inzerce na Heurece

Evelin Kissová pracuje pro slovenskou agenturu ui42. My jsme si s ní na letošní MastersGate Academy popovídali o tom, jak připravují klienty na expanzi a jak biddují produkty. Evelin nám také prozradila, jak optimalizuje inzerci na Heurece a jak vysvětluje klientům, že inzerce není jen o tom nahrát XML feed a čekat, co se stane. Více se dozvíte z videa.

11.10.2018

Přidat komentář