PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

Segmentace produktů je důležitá

Jeden z přednášejících na PROBIDDINGu 2019 byla i Šárka Cihlová, která v pracuje jako Digital marketing consultant & strategist v agentuře Red Media, s.r.o. Její přednáška se týkala segmentace produktů u větších e-shopů a my jsme v tomto ohledu měli několik extra otázek.

Segmentace produktů je v ČR trochu opomíjené téma, přitom právě toto rozdělení vám pomůže do hloubky odhalit, na kterých produktech vyděláváte a na kterých ne. Podle jakého klíče Šárka produkty rozděluje? Jaké hodnoty produktů se vyplatí sledovat? A věděli jste, že segmetaci skvěle využijete k biddingu? Pusťte si rozhovor.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Na GLAMI je hodně prostoru pro kreativitu

Online marketing specialist Jiří Drážný ze zlínské agentury PRIA SYSTEM mluvil o GLAMI. Proč právě GLAMI a co ho na něm baví. Jaké jsou hlavní faktory, které na GLAMI sleduje? Jak vyhodnocuje kampaně a jejich úspěšnost? Jaké jsou jeho bidovací strategie? Na co si mají dát e-shopy na glami pozor? A jak se staví k zadávání materiálu produktů? To vše najdete v rozhovoru.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

PROBIDDING 2019 přinesl mnoho inspirace

Ve čtvrtek 16. 5. jsme se zúčastnili první konference o biddingu v ČR. Pořádal ji nástroj Bidding Fox, jehož tým má s automatizovaným biddingem široké zkušenosti. Aby si e-shopaři a marketéři udělali přehled o možnostech bidovacích strategií, pozval šest odborníků, kteří představili svoje poznatky.

17.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Milanem Šmídem, Zásilkovna

Další známá tvář, se kterou jsme se potkali na konferenci PROBIDDING 2019, byl Milan Šmíd. Milan se nedávno stal marketingovým ředitelem skupiny Packeta, která vlastní českou jedničku přes logistiku – Zásilkovnu.

30.05.2019
GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

14.05.2019

Přidat komentář