Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.
Segmentace produktů je důležitá
Jeden z přednášejících na PROBIDDINGu 2019 byla i Šárka Cihlová, která v pracuje jako Digital marketing consultant & strategist v agentuře Red Media, s.r.o. Její přednáška se týkala segmentace produktů u větších e-shopů a my jsme v tomto ohledu měli několik extra otázek.
Segmentace produktů je v ČR trochu opomíjené téma, přitom právě toto rozdělení vám pomůže do hloubky odhalit, na kterých produktech vyděláváte a na kterých ne. Podle jakého klíče Šárka produkty rozděluje? Jaké hodnoty produktů se vyplatí sledovat? A věděli jste, že segmetaci skvěle využijete k biddingu? Pusťte si rozhovor.
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Na GLAMI je hodně prostoru pro kreativitu
Online marketing specialist Jiří Drážný ze zlínské agentury PRIA SYSTEM mluvil o GLAMI. Proč právě GLAMI a co ho na něm baví. Jaké jsou hlavní faktory, které na GLAMI sleduje? Jak vyhodnocuje kampaně a jejich úspěšnost? Jaké jsou jeho bidovací strategie? Na co si mají dát e-shopy na glami pozor? A jak se staví k zadávání materiálu produktů? To vše najdete v rozhovoru.
Přidat komentář