Proč biddingové automaty nepřináší maximální výsledky - díl 1. Správná cena & aplikace Pricing Monitor

Jednou ze základních podmínek, abyste zvýšili šanci, že produkt prodáte, je mít správnou cenu. To však nutně nemusí znamenat cenu nejnižší.
 
Správná cena je dost nízká, aby byla pro zákazníka atraktivní, přitom však poskytuje prodejci dostatečnou marži.
 

Jak získat přehled nad svou nabídkou

Jak ale přijít snadno a rychle na to, jak svou nabídku správně upravit? Zde nastupuje Mergadova aplikace Pricing Monitor. Pricing monitor každý den automaticky kontroluje stav vaší nabídky a chystá pro vás čerstvé reporty, které vám řeknou jak si vaše nabídka stojí. Jaké produkty zlevnit, protože se cena zřetelně liší od zajímavějších nabídek a tak pro vás nebude mít moc smysl snažit se držet takové položky na pozicích s aukčními cenami prokliku (aktuálně první 4 pozice) a platit za každý proklik vysoké ceny.
 

Jaké reporty Pricing monitor umí

Další reporty které Pricing monitor umí jsou:
  • produkty, které mají prostor pro navýšení prodejní ceny
  • produkty, které prodáváte se zápornou marží
  • a další. Podrobný popis aplikace naleznete v samostatném článku.
Sety produktů si můžete pro další zpracování stáhnout v CSV souboru.
 
Hlavní strana Pricing Monitoru
 
Ulehčete automatům práci a sobě navyšte objem tržeb, zkontrolujte svou nabídku na základě přehledů z Pricing monitoru.
 
Detail Pricing monitoru - drahé produkty
 
 
Mergadova poznámka: autor článku pracuje pro společnost Reglendo technologies, s.r.o. která se věnuje vývoji aplikace Pricing monitor a dalších aplikací, takže má s problematikou cenotvorby a automatizovaného biddingu bohaté zkušenosti.
 
 

Přidat komentář