Proč by vyhledávače zboží neměly chybět u vstupu vašeho e-shopu na zahraniční trh a jak se na to připravit

Proč je výhodné inzerovat ve vyhledávačích zboží při vstupu do zahraničí

Účinnek nastává rychle

Inzerce ve vyhledávačích zboží se rozvíjí mnohem rychleji než SEO a často rychleji, než běžná PPC reklama. Je tak ideální jak k získání prvních zákazníků, tak k otestování trhu. Od reakcí zákazníků, přes konkurenci až po trable formálního rázu.

Konkurence je nekompromisní

Pro vstup na trh má váš e-shop jistě připraveny konkurenční výhody pro teré by si jej zákazníci měli zvolit. Bude mít však také nevýhody. Intenzivní porovnání vašich nabídek s konkurencí umožní potrvdit, zda vaše výhody budou dostatečné.

Příprava inzerce je levná

Spuštění inzerce ve vyhledávačích zboží je rychlé a poměrně levné. Tím podtrhuje vhodnost pro „průzkum bojem“. Pokud nebude tato inzerce fungovat efektivně, je třeba příčiny prozkoumat do hloubky a vyřešit. Je pořád levnější zaplatit tento „průzkum bojem“ a z trhu ustoupit zpět, než se dlouhé měsíce snažit na mnoha markeitngových frontách a nakonec odejít stejně.

NajNákup sk, Google, Heureka, Zboží.cz, Billiger.de, Srovnáme cz, Pricemania, Heldejceny cz, Idealo - loga vyhledávačů zboží

Jak se připravit na vstup e-shopu do zahraničí

Nerad bych vzbudil dojem, že vstup do zahraničí je pomocí vyhledávačů zboží hračka. Nikoliv. Potřebuje důkladný výzkum a plánování. Neměl by vám chybět:

  • business plán, včetně konkurenčních výhod, nevýhod, správného složení nabídky zboží...
  • procesy nastavené na obsloužení daného trhu, od logistiky, přes platební metody až po zákaznickou podporu
  • jazyková mutace e-shopu včetně cen v místní měně

Jak pomáhá vstupu do zahraničí Mergado

Mergado pomáhá, v prvé řadě, konverzí dat. Vytváří-li váš e-shop XML pro Zboží.cz či Heureku, pomohou vám odborníci „naklonovat“ tato XML i pro jiné vyhledávače zboží. V současné době tak činí pro všechny slovenské vyhledávače zboží a německé Idealo a Billiger.

Vyzkoušejte si to!

 

Přidat komentář