GLAMI je jedním z nejpopulárnějších specializovaných srovnávačů zboží v ČR. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje zákazníkům e‑shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, sdílet je a komentovat. Pojďme si tento zbožák, který kromě České republiky působí v dalších 8 evropských zemích, představit blíže.

GLAMI je jedním z nejpopulárnějších specializovaných srovnávačů zboží v ČR. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje zákazníkům e‑shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, sdílet je a komentovat. Pojďme si tento zbožák, který kromě České republiky působí v dalších 8 evropských zemích, představit blíže.

Specializovaný srovnávač

GLAMI bylo založeno v roce 2013 v Polsku pod jménem Glami.pl (dříve Domodi). Jeho provozovatel je skupina Miton, která je také zakladatelem Heureky. Díky množství aktuálních nabídek z českých i zahraničních e‑shopů a přehlednému rozdělení do kategorií a filtrů zjednodušuje online nakupování módy.

Co byste o GLAMI měli vědět:

  • Zobrazuje inzerci z kategorie módy a módních doplňků.
  • Inzerce je placená za prokliky.
  • Pro správné fungování inzerce jsou zapotřebí zejména kvalitní obrázky.
  • E‑shop může inzerovat jak v placeném režimu, tak na zkoušku zdarma.
  • Formát dat odpovídá Heurece.
  • Mergado umí vytvořit XML přizpůsobený GLAMI.

Novinky a změny

V roce 2018 GLAMI uskutečnilo množství velkých změn:

Sjednocený vizuální styl

Z důvodu posílení chápání jeho identity GLAMI ujednotilo svůj vizuální styl. To se projevilo na sjednocení vzhledu všech jeho jazykových mutací, změně logavýběru jednotných barev a fontů korespondujících s identitou zbožáku.

GLAMI Extended Network

V první polovině roku 2018 přišlo GLAMI s novou funkcí GLAMI Extended Network. Tento biddovací systém nabízí rozsáhlé rozšíření počtu uživatelů. GLAMI Extended Network umožňuje specifičtější cílení. Pomocí správných produktů ve správný čas vám pomůže oslovit vybranou cílovou skupinu.

O dalších novinkách na GLAMI jsme psali v tomto článku.

GLAMI Days

Na podzim 2017 GLAMI poprvé přišlo s vlastní slevovou akcí na bázi Dnů dopravy zdarma Heureky. Cílem GLAMI Days je možnost poskytování slevových kupónů, které e‑shopům pomohou získat více objednávek. Na jaře 2018 GLAMI tuto akci zopakovalo na českém, slovenském, rumunském a maďarském trhu. Pokud na GLAMI inzerujete či se na to teprve chystáte, neváhejte případné nadcházející edice GLAMI Days vyzkoušet.

Nechte si otestovat feed

GLAMI nově nabízí také službu Odhadu návštěvnosti. Jejím prostřednictvím otestuje váš XML feed, a díky tomu odhadne přibližnou návštěvnost, kterou dokáže přivést vašemu obchodu.

Využijte Mergado

Mergado umí vytvořit XML přizpůsobený GLAMI na míru. Pomůže vám s úpravou parametrů, tak aby odpovídaly GLAMI specifikaci. Aplikace v Mergadu potom možnosti úpravy XML feedu dále rozšiřují.

Pokud prodáváte módu, využijte služeb GLAMI. Počet návštěv tohoto zbožáku v ČR u některých e‑shopů předstihne i Heureku. Dalším úskalím inzerce na GLAMI se věnujeme v tématu Jak na GLAMI. Máte nějaké dotazy ohledně správy GLAMI exportů v Mergadu? Kontaktujte naši podporu nebo nám zavolejte.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.