Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google

Lukáš Horák
22. 5. 2019
2 minuty čtení
Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google

Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu.

Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu. Díky tomu oslovíte uživatele, kteří používají tyto platformy.

Služby Objevit od Googlu a YouTube používají miliony uživatelů

O přínosu YouTube pro reklamu se toho už napsalo spoustu – existují i další možnosti, kudy oslovit potenciální zákazníky. Vloni zavedenou platformu Objevit od Googlu, která zobrazuje relevantní obsah, i když zrovna nic nehledáte, celosvětově použilo více než 8 set milionů uživatelů.

Inzerce na Objevit od Googlu a YouTube se spustí automaticky

Další kanál, na kterém může uživatel objevit vaše zboží a rovnou zde dokončit nákup, se vždycky hodí. Zvlášť když vás to nebude stát výrazné úsilí – od 15. července bude zobrazování kampaní z Google Shopping povoleno automaticky u kampaní aktivovaných pro partnerské weby ve vyhledávací síti. Reklamy v těchto kanálech budou vykazovány v rámci Obsahové sítě Google.

Pokud reklamu na těchto platformách nechcete, zrušte ji

Nechcete zobrazování reklamy na YouTube a Objevit od Googlu využívat? Od 17. června ho budete moct jednoduše zrušit.

Postup:

  1. V účtu Google Ads klikněte na kartu Kampaně. Zde najděte konkrétní standardní kampaň, kterou chcete z kanálů YouTube nebo Objevit na Googlu odhlásit.
  2. Klikněte na kartu Nastavení.
  3. V části Sítě vyberte Upravit.
  4. Zobrazování reklam z vybrané kampaně na zrušíte odškrtnutím políčka, které najdete vedle těchto služeb.
  5. Klikněte na Uložit.

Využijte co nejvíce kanálů, kudy oslovíte další zákazníky. Služba Objevit od Googlu je navíc stále nová a slibuje další vylepšení a větší návštěvnost. Vyzkoušejte inzerci i na ní a napište nám, co si o možnostech reklamy na této platformě myslíte.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.