ShopCamp 19 – Rozhovor s J. Smolíkem & M. Kapošvárym, ShopCamp

Lukáš Horák
10. 10. 2019
1 minuta čtení
ShopCamp 19 – Rozhovor s J. Smolíkem & M. Kapošvárym, ShopCamp

Zajímá vás, jak funguje příprava konference jako je ShopCamp? Na to vám odpoví organizátoři této akce – Jakub Smolík a Matěj Kapošváry. Pusťte si nabitý rozhovor na témata vzniku a existence ShopCampu a nahlédněte s námi do zákulisí této oblíbené komunitní konference.

Zajímá vás, jak funguje příprava konference jako je ShopCamp? Na to vám odpoví organizátoři této akce – Jakub Smolík a Matěj Kapošváry. Pusťte si nabitý rozhovor na témata vzniku a existence ShopCampu a nahlédněte s námi do zákulisí této oblíbené komunitní konference.

V rozhovoru se dozvíte:

0:16 Jak začal projekt ShopCamp?

1:24 Jak se v průběhu své existence ShopCamp změnil?

2:35 Podle čeho se vybírají témata přednášek?

3:17 Kolik se lidí podílí na ShopCampu?

3:43 Na jaký program se Jakub a Matěj letos těšili obzvlášť?

4:06 Kam by organizátoři chtěli ShopCamp do budoucna posunout?

4:54 Využijí témata ShopCampu e‑shopaři i pracovníci z marketingových agentur?

5:26 Jak Jakub a Matěj vnímají okolnosti vstupu Amazonu na český trh?

6:32 S jakými spíkry by chtěl ShopCamp spolupracovat v příštích ročnících?

7:17 Jak je těžké najít spíkry pro kvalitní případové studie?

8:43 Na co by se e‑shopy měly podle Jakuba a Matěje letos zaměřit nejvíc?

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.