Školení pro začátečníky: Naučte se pracovat s dodavatelskými feedy na Shoptetu pomocí MERGADA
Máte e‑shop postavený na Shoptetu a nevíte si rady s dodavatelskými feedy? Naučíme vás, jak se v nich snadno vyznat a jak využít všechny možnosti jejich zpracování. Na tomto webináři pochopíte, jak pracovat s jednotlivými elementy i jak se pomocí MERGADA vypořádat s nedostatky “shoptetí” validace.
Na webináři se dozvíte:
- jak fungují automatické importy v Shoptetu (co jde/nejde synchronizovat a jak)
- jakou formou do Shoptetu feedy dostanete
- jak správně nastavit automatický import do Shoptetu
- jak pracovat se sklady dodavatele
- jaké jsou rozdíly v importu mezi Heureka a Shoptet formátem
- jaké jsou rozdíly mezi importy CSV a XML a jaké jsou rozdíly v jednotlivých elementech
- jak funguje Shoptet validace
Komu je webinář určený
- Informace z webináře využijí marketingoví specialisté pracující s produktovými daty, majitelé e‑shopů či jejich zaměstnanci, kteří inzerují pomocí Shoptet řešení.
- Školení bude probíhat převážně v administraci Shoptetu, aby se účastníci kurzu seznámili, s jakými elementy mohou v datech pracovat, jak správně feedy nastavit a co může způsobit problémy.
- Naučit se tato nastavení je nutné pro přihlášení na pokročilé školení. Na něm se jednotlivým elementům, jejich rozdílům ani konfiguraci importu nevěnujeme.
Cena webináře
Webinář je zdarma.

Jiří Drážný
Jsem zlatým partnerem MERGADA. Pracoval jsem v high-tech technologické firmě, kde jsem se podílel na přípravě veletrhů, e‑shopu, printových věcech a redesignu webu počínaje, až přes agenturní práci, jako “feedař” a částečný projekťák. Odtud jsem se dostal do developerské firmy na pozici marketingového manažera. Poté jsem se ze světa korporátu vrátil zpět do e‑commerce sféry, ve které pracuji jako freelancer. Mojí hlavní specializací jsou datové migrace, feedové synchronizace, repricing, biddingové strategie a napojení dodavatelských feedů. U zajímavého projektu ale nepohrdnu kompletní výstavbou e‑shopu, marketingovými konzultacemi a školením.