Produktová data v praxi: Jak je využít pro vánoční kampaně a vyšší prodeje
Chcete, aby vaše vánoční kampaně v Google Shopping opravdu prodávaly? Základem jsou správně připravená produktová data. Na webináři se specialisty z Advisia zjistíte, které atributy Google vyžaduje, jak s nimi efektivně pracovat a jak je využít k tomu, aby vaše kampaně přinesly maximum objednávek právě v nejdůležitější sezóně roku.
Kategorie
Datum
Délka
Cena
Školitel
Termín školení
Školitelé

Tereza Hudecová
V Advisio je součástí týmu pro správu PPC reklam a zbožových srovnávačů. Už při studiu si oblíbila především výkonnostní marketing v e‑commerce oblasti, baví ji jeho dynamika, která neustále přináší nové výzvy a příležitosti. Oceňuje rozmanitost klientů a projektů, které jí umožňují se neustále rozvíjet a přinášet nové nápady do kampaní.

Jakub Šrom
Online marketing ho nadchnul už během studia marketingové komunikace. V Advisio pracuje na správě PPC reklam a zbožových srovnávačů. Na práci v agentuře ho nejvíce baví rozmanitost projektů a možnost vymýšlet strategie, které pomohou klientům růst. Aby udržel krok v dynamickém prostředí online marketingu, neustále pracuje na svém rozvoji a vzdělávání.