Naučte se 24 postupů, jak ziskově zpracovat data pro Google Ads a Sklik
MERGADO System poskytuje mnoho nástrojů pro hromadnou a automatizovanou správu produktových dat. Abyste se zorientovali, jaké všechny funkce vám pomohou, máme pro vás 24 tipů na vylepšení pracovních postupů. Jejich osvojením dokážete efektivněji uchopit svá data pro Google Ads a Sklik, aby vám přivedla požadovaný užitek. Vše zvládnete sami prostřednictvím automatizovaných procesů, takže nemusíte zaměstnávat programátory a být závislí na jejich práci.
Přihlaste se do inspiromatu Michala Janíka. Přináší soubor nápadů, které zvýší vaši expertízu, zlepší výsledky inzerce a navíc ušetří mnoho času.
Co se dozvíte
- Představíme si 24 konkrétních pracovních postupů pro:
- shoppingové kampaně,
- DSA,
- kampaně do vyhledávání přes API,
- a další formáty.
- Podíváme se na získání dat a jejich efektivní přípravu.
- Vysvětlíme si automatizované generování klíčových slov.
- Ukážeme si propojení systémů tak, abyste do nich nemuseli zasahovat ručně.
- To vše se zaměřením na Google Ads a Sklik.
Jaké technologie nám v tom pomohou
Zmíníme zejména:
- MERGADO Editor
- PPC Wolf
- Scraping Camel
- MERGADO Pack
- Shoptet
- ale i další nástroje
Komu je webinář určený
Začínajícím i pokročilým správcům PPC reklam z řad agentur či e‑shopů. Doporučujeme, abyste si předtím vyzkoušeli MERGADO Editor. Pokud se s nástrojem seznámíte předem, lépe porozumíte výkladu a získáte lepší představu o datech a pracovních procesech, které s daty souvisí.
Cena webináře
Webinář je zdarma.
Jeho rozsah je 2 hodiny
Proč se na webinář přihlásit
Odnesete si jiné informace než z klasického školení základů PPC reklamy:
- Akce je „inspiromat“ od datového profesionála pro PPC profesionály.
- Naučíte se konkrétní pracovní postupy, které budete moci ihned vyzkoušet.

Školitel
Michal Janík
Michal je zakladatel MERGADA a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.