Jak nastavit úspěšné kampaně v Skliku. Připravte se na vánoční sezónu se Zboží.cz
Chcete, aby vaše Sklik kampaně přinášely výsledky během vánoční sezóny, ale i kdykoliv jindy? Ukážeme vám, jak je správně nastavit, jak využít potenciál Zboží.cz a jak díky Mergado editoru odhalit a opravit chyby ve feedu, které mohou ovlivnit výkon inzerce.
Kategorie
Datum
Délka
Cena
Školitel
Termín školení
Školitelé

Leoš Humpolík
E‑commerce a datovému managementu se Leoš věnuje víc než 15 let. Nejprve se soustředil na e‑shopy na míru a aktuálně už třetí rok působí jako produktový specialista Mergado Editoru.

Jan Říčanek
Pomáhám značkám i agenturám naplno využít potenciál online kampaní – s důrazem na data, kontext a cílení. Školím klienty a organizuji odborné webináře s partnery zaměřené na Sklik. Věnuji se také mentoringu a rozvoji trainee programu.

Michaela Krumlová
Míša pracuje jako specialistka Zboží.cz, kde pomáhá e‑shopům a agenturám s optimalizací inzerce v rámci Seznam Nákupů – zejména prostřednictvím strategického nastavení XML feedů. Připravuje individuální konzultace analýzy výkonu kampaní. Pravidelně přednáší na školeních Seznamu a spravuje interní e‑learning pro nové kolegy.