Správná doba na odeslání dotazníku pro Ověřeno zákazníky?

Představme si situaci, kdy si zákazník objedná zboží s dodací lhůtou delší než 14 dnů – a to např. v sortimentu nábytku není nic neobvyklého. Zboží zaplatí a po deseti dnech mu přijde dotazník k hodnocení – ten v tu chvíli nemá žádný význam, protože budoucí majitel objednaného zboží vámi poskytované služby ještě nevyhodnotí. Dotazník zapadne v poště a prodejce přichází o cennou zpětnou vazbu, v horším případě taková situace přinese negativní hodnocení zákazníků.
 

Co se s tím dá dělat?

Ve spolupráci s Heurekou ale můžete snadno nastavit delší dobu od objednání zboží do odeslání dotazníku tak, aby odpovídala vašim potřebám. Jak na to?
 
1) Dostupnost zboží je nutné uvádět v elementu DELIVERY_DATE ve dnech
2) U každého produktu je nutné uvádět ITEM_ID
3) Službu Ověřeno zákazníky je třeba mít plně zavedenou, tzn. že v aplikačním skriptu budete volat též ITEM_ID zakoupeného produktu pomocí parametru itemId[] (informace předané v parametru itemId[] musí být totožné s ITEM_ID v XML souboru). Návod na přesnou implementaci skriptu Ověřeno zákazníky naleznete v nápovědě Heureky.
4) V okamžiku, kdy máte všechno výše uvedené nastavené v pořádku, kontaktujte podporu Heureky, která manuálně nastaví pozdější odeslání dotazníku.
 

Jak funguje odložené nastavení odeslání?

V případě, že je produkt dostupný do 5 dnů (DELIVERY_DATE 0 až 5), Heureka odešle dotazník spokojenosti standardně 10 dnů od vytvoření objednávky. Pokud bude dostupnost produktu vyšší (DELIVERY_DATE 6 až 60), přičte vždy k uváděné dostupnosti 5 dnů a poté dotazník odešle.
 
Příklad:
• <DELIVERY_DATE>5</DELIVERY_DATE> – dotazník odešleme 10 dnů od vytvoření objednávky
• <DELIVERY_DATE>10</DELIVERY_DATE> - dotazník odešleme 15. den od vytvoření objednávky
• <DELIVERY_DATE>33</DELIVERY_DATE> - dotazník odešleme 38. den od objednání
 
V případě, že vámi dodávaný produkt dorazí mezi 15. a 20. dnem od doručení, vyplatí se zvolit jako hodnotu DELIVERY_DATE 20, aby byl prostor pro rezervu a vy jste si mohli být skutečně jistí, že vaši zákazníci budou mít co hodnotit. 
 

Přidat komentář