Heureka lišta

Heureka lišta byla rozšíření do internetových prohlížečů Firefox a Chrome, které na stránce s detailem zboží v e-shopu zobrazovaly v záhlaví stránky pruh s informacemi o e-shopu a propagací Heureky. Cílem lišty bylo navýšit návštěvnost vyhledávače zboží Heureka, přičemž zavedení lišty vyvolalo nevoli na straně inzerujících e-shopů. Po týdnu zkušebního provozu byla Heureka lišta stažena a její vývoj ukončen.

Ukázka Heureka lišty

Ukázka lišty v praxi - jde o modrý pruh v hlavičce stránky.

Odborné články o Heureka liště:

Když se před Vánocemi objevil na blogu Heureky článek o spolupráci s DealPly, vyvolalo to hned spekulace o návratu myšlenky kontroverzní Heureka lišty. Zeptal jsem se proto na podrobnosti Tomáše Bravermana, CEO Heureky a Martina Slavíka, produktového ředitele Heureky - tedy těch nejpovolanějších.

13.01.2015
Náhled lišty s porovnáním cen

Velké emoce vzbudila před časem Heureka lišta. Pro zajímavost si ukažme jejího zahraničního kolegu.

06.05.2014
Cenobot.cz ilustrace

Nebývalý zájem vzbudila u odborné veřejnosti Heureka lišta. Nebyla však první počin svého druhu. Dnes si představíme Cenobot, rozšíření prohlížeče od Hledejceny.cz, které je na trhu od roku 2011.

14.11.2013
Náhled lišty Heureka

Krátký, ale nadmíru zajímavý život měla Heureka lišta. Zapišme společně do marketingové kroniky o tomto zajímavém počinu a řekněme si i to, co se všeobecně neví.

13.11.2013