párování

Jak vypsat nespárované produkty na Heurece pomocí aplikací?

Jedna z častých věcí, které e-shopy řeší na vyhledávačích zboží je párování do správných kategorií. Čím lépe napárované produkty, tím lépe se zobrazují a vedou k vyšší prodejnosti. Naopak nespárované produkty na Heurece zapříčiní výrazně nižší tržby než byste čekali a před Vánoci to může být opravdu problém. V Mergadu však můžete pomocí různých aplikací kontrolovat, které produkty napárované jsou a které ne, a jak s nimi dále pracovat. 

31.10.2017
Limit pro zakládání nových produktů na Zboží.cz

Inzerce na zbožových srovnávačích vyžaduje napárování položek k již existujícím produktovým kartám. V případě, že taková karta neexistuje, je nutné ji manuálně založit. Zboží.cz teď zavádí týdenní limit pro počet požadavků ze strany e-shopů.

19.05.2017