Nezastavujeme – BF vylepšil svoji diagnostiku

Lukáš Horák
7. 12. 2017
2 minuty čtení
Nezastavujeme – BF vylepšil svoji diagnostiku

Pokud používáte aplikaci Bidding Fox, jistě si všímáte, že naši vývojáři souvisle pracují na jejích vylepšeních. V poslední době se v BF nashromáždilo spousta novinek. Proto si teď pojďme povědět, jak vám tyto změny pomohou. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Pokud používáte aplikaci Bidding Fox, jistě si všímáte, že naši vývojáři souvisle pracují na jejích vylepšeních. V poslední době se v BF nashromáždilo spousta novinek. Proto si teď pojďme povědět, jak vám tyto změny pomohou. A protože toho není zrovna málo, budeme každé změně věnovat vlastní miničlánek. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Nová diagnostika

Po otevření aplikace nově rovnou vidíte stav inzerce. Díky tomu můžete zkontrolovat, zda je všechno v normě a jak si při biddingu stojíte.

Ale vy chcete být nejlepší, takže by vám to nemělo stačit. A právě proto, že byste měli chtít znát všechny možnosti, jak zařídit, aby vaše inzerce byla v té nejlepší možné kondici, tu je stránka Diagnostika. Je tu vlastně od začátku BF, ale nyní podstoupila rozsáhlá vylepšení.

Přímo na stránce Diagnostika tak najdete:

Problémy – přehled problémů, které přímo brání v inzerci produktů

Varování – nyní jsou zobrazovány informace vztahující se k tomu, co už máte v BF nastaveno:

  1. Produkt nesplňuje cíl – není tedy na požadované pozici; díky tomu, že je vše rozděleno podle cílů, si můžete produkty rychle zobrazit nebo vyexportovat do CSV
  2. Produkt dosáhl max. CPC – s rozlišením, jestli je či není v biddingu, což vám pomůže při analýze např. toho, proč produkt v biddingu není (a vy si nejste jisti, která podmínka za to může)
  3. Produkt přesáhl max. PNO – měřeno vždy za posledních 30 dní

Ačkoliv Varování nebrání biddingu, je na místě o nich mít přehled.

Doporučení – co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit:

  1. Pozice, na které máte nejvíce prokliků a na které nejvíce objednávek – zde se dají strategie upravovat podle toho, jestli preferujete více prokliků, objednávek nebo jestli chcete např. ušetřit
  2. Produkty, které jsou dražší než 5 nejlevnějších nabídek – toto může být jedna z dílčích informací, která vám pomůže odhalit, proč se vaší inzerci nedaří podle vašich očekávání
  3. To, kde byste si změnou jednoho dne v dostupnosti mohli výrazně pomoci – tzv. Zlomová dostupnost (skladem či do 3 dnů; 3 dny či týden; atp.)

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.