Zákaznické recenze z Heureky na Google Adwords

Na zpětnou vazbu od nakupujících jsme zvyklí právě z Heureky, vzhledem k tomu, že certifikát Ověřeno zákazníky otevírá dveře k mnoha užitečným funkcím. Nově můžete informace z dotazníku pro Heureku využít zároveň i pro inzerci na Googlu. Co pro to musíte udělat a k čemu vám to může pomoci?
 
 
 

Jak to funguje?

Jedna až pět hvězdiček funguje celosvětově jako spolehlivý ukazatel kvality zboží nebo služeb a může hrát značnou roli při rozhodování zákazníka o tom, kde nakoupí. Hvězdičkové hodnocení se může stát rozhodujícím kritériem - vizuálně upoutá pozornost a podtrhne důvěryhodnost obchodu. 
 
Hodnocení jednotlivých produktů nebo služeb si Google bere z několika různých zdrojů:
  • služba Dobré obchody Google,
  • Zákaznické recenze Google, 
  • Stella Service,
  • průzkumy Google zaměřené na nakupování,
  • spotřebitelské průzkumy Google,
  • recenze z nejrůznějších srovnávacích či recenzních serverů, mezi něž patří právě Heureka. 
 
Hodnocení z Heureky je tak jedním ze zdrojů hodnocení podobně jako Zákaznické recenze na Google Nákupech, ne však výhradním. Data, která obsahují pouze informace o recenzích, si servery předávají zakódovaným XML souborem.
 
Aby se hodnocení zákazníků z Heureky dostalo na Google, je nutné mít certifikát Ověřeno zákazníky a za poslední rok nasbírat alespoň 150 hodnocení, což může být problém třeba pro malé e-shopy, které tolik recenzí neshromáždí.
 

Nastavení inzerce

Hodnocení prodejců v programu AdWords funguje jako automatické rozšíření v reklamě ve vyhledávání a je zdarma. Pokud nechcete zákaznické recenze na Googlu zobrazovat, můžete tuto funkci v nastavení vypnout.
 
Kompletní podmínky nastavení i další informace o hodnocení jednotlivých produktů ve vyhledávání najdete tady.
 

Zavést nebo nezavést?

Vedle nově zavedených Zákaznických recenzí  na Google Nákupech jde o další nástroj, který ukazuje na kvalitu vašich služeb a může tak sloužit jako nápověda zákazníkům. Trochu nás zaráží propojení těchto služeb v okamžiku, kdy Google Nákupy startují vlastní hodnotící nástroj, e-shopům ale může usnadnit dilema, zda se do něj zapojit a riskovat zasílání více dotazníků zaráz, nebo využít jen recenze z Heureky (jak to funguje jsme psali tady).
 

Přidat komentář