Získejte lepší přehled pomocí nových reportů Heureky

Heureka představila první novinky z oblasti analytiky. Nové datové přehledy a statistiky vám pomohou získat podrobný přehled o tom, jak efektivní je vaše inzerce na Heurece. Díky nim tak dokážete komplexněji nastavit vaše nové strategie.

Dva přehledy

V administraci Heureky nově naleznete záložku Datové přehledy. V této záložce jsou k dispozici dva nové přehledy. Oba reporty jsou dostupné všem e-shopům zdarma. Generují se 1x denně přes noc a jsou ve formátu CSV. Původní reporty umístěné v záložce Statistiky a Přehled spárovanosti můžete využívat i nadále.

Nákladový přehled

Heureka se snaží, aby její uživatelé dokázali využívat její analytiku na maximum. Proto rozšířila stávající statistiky a vytvořila nový report Přehled o výkonu a nákladech. Tento report pracuje mimo jiné i s elementem ITEM_ID, který slouží pro lepší identifikaci produktů. Využíváním tohoto reportu získáte značné množství informací, které vám usnadní analýzu efektivity e-shopu na Heurece. Pomohou vám také zjistit, jestli zákazníci do e-shopu přicházejí spíše z biddovaných či nebiddovaných produktů.

Přehled o výkonu a nákladech. Zdroj: heureka.cz

Párovací přehled

Druhý report je úplně nový. Jmenuje se Spárovanost produktů a poskytuje seznam produktů, které se e-shopu nespárovaly do katalogu Heureky. U nespárovaných produktů zobrazuje návrhy změn názvů či kategorií tak, aby byl produkt správně zařazen. Tato doporučení jsou určována na základě EAN kódů v XML feedu, zkontrolujte si proto, jestli produkty na Heurece EAN kódy označujete.

Přehled spárovanost produktů. Zdroj: heureka.cz

Využijte data z nových přehledů Heureky. Tato analytická data vám pomohou udělat vaši inzerci ještě výkonnější, než byla dosud.

Přidat komentář