Ztrojnásobte prokliky na Heurece

Hledají vaši klienti způsob, jak jejich e-shopům navýšit množství prokliků na Heurece? Vysvětlete jim výhodu placeného PPC režimu. Jejich zboží dostane přednost ve fulltextovém vyhledávání a zařadí se do katalogu Heureky. Toto zobrazení přinese e-shopu až trojnásobný nárůst prokliků.

Dva režimy

E-shopy mají možnost využít 2 základní režimy. Jejich hlavní rozdíl je ve způsobu vyhledávání a řazení nabídky.

  • FREE režimbezplatný, produkty se budou zobrazovat jen ve fulltextu a až za produkty z katalogu
  • PPC režim – aktivace dobitím kreditu v administraci obchodu na Heurece (nejnižší možná částka na dobití kreditu je 1000,- bez DPH a prokliky jsou účtovány podle ceníku prokliků, při vybití kreditu se e-shop automaticky přepne do režimu FREE), produkty se napárují do příslušných kategorií, v kterých jsou stejné nabídky e-shopů sdružovány na jednu stránku a řazeny dle ceny
Produkty zařazené v katalogu. Zdroj: https://blog.heureka.cz

Jak funguje PPC režim na Heurece

E-shop si nejdříve nabije kredit a potom si v položce Nastavení cen prokliku zvolí ceny za příchozího návštěvníka podle sekcí Heureky.

E-shopy se řadí na základě:

E-shop platí pouze cenu, kterou je třeba dát, aby se umístil na zvolené pozici. Ceny prokliků nastavíte v administraci, v níž také vidí historii prokliků a plateb.

Výhody PPC režimu

Kromě zobrazování produktů v katalogu Heureky a přednostně ve výsledcích vyhledávání nabízí PPC režim oproti FREE režimu několik zásadních výhod:

  1. Na klientův e-shop se proklikne až třikrát více návštěvníků (ovlivňuje to výše dobitého kreditu a kategorie, v nichž obchod působí – aktuálně nejzajímavější kategorie jsou Knihy, Obuv, Jízdní kola, Televize, Pračky, Vysavače, Lihoviny, Pily, Sekačky a Grily).
  2. Po získání certifikátu „Ověřeno zákazníky“ můžete začít biddovat, a tak zvýšit šanci e-shopu na umístění mezi prvními třemi doporučenými obchody v Boxu doporučovaných obchodů.
  3. Dokážete změřit konverze.
  4. Budete moct stahovat sortiment report.
  5. E-shop se může zapojit do projektu Obchody poblíž.
  6. E-shop se může zapojit do Heureka Košíku.
Jak se vyplatí PPC režim na Heurece. Zdroj: https://blog.heureka.cz

Mergado tip 1

Pokud chce klient využívat možnosti PPC režimu, musí v Heurece nově povinně nastavit, jestli je Plátce DPH nebo Neplátce DPH.

Toto políčko najdete v administraci obchodu:

  1. V záložce Přehled, po kliknutí na Změnit fakturační údaje.
  2. V záložce Stav kreditu dole, kde je tlačítko “Změnit” u uvedených fakturačních údajů.
  3. Po kliknutí na Dobít kredit (pokud ještě nemáte zvolenou možnost).

Není si váš klient jistý, jestli je plátce DPH? Heureka sepsala podmínky k vyplnění fakturačních údajů na svém blogu.

Nastavení fakturačních údajů v záložce Stav kreditu. Zdroj: https://blog.heureka.cz

Mergado tip 2

Pokud má klientův e-shop dobitý kredit a je v PPC režimu, může přepínat mezi PPC a FREE režimem. To se dá hlavně využít v období dovolených. Když přepnete obchod do FREE režimu, produkty v katalogu Heureky přestanou být aktivní a zobrazí se opět jen ve fulltextu. Po přepnutí zpět do PPC se produkty zařadí do katalogu Heureky tam, kde byly (za podmínky, že nedošlo ke změně názvu produktu, URL produktu či názvu kategorie).

Nastavení zobrazování obchodů. Zdroj: https://blog.heureka.cz

Získejte víc návštěv přechodem na PPC režim. Řiďte cenu inzerce pomocí elementů HEUREKA_CPC a CPC. Potřebujete s jejich používáním poradit? Napište nám nebo zavolejte.

Přidat komentář