Zvyšte prodej s letními Dny dopravy zdarma od Heureky

Heureka letos poprvé pořádá letní edici Dnů dopravy zdarma. Tato oblíbená nákupní akce, která tentokrát potrvá od 20. do 22. 8., už má mezi nakupujícími zvučné jméno. Využijte možnost poskytnout zákazníkům dopravu zdarma, určitě v nich zvýšíte zájem nakoupit právě v e-shopu vašich klientů.

Zapojte se

Letní dny dopravy zdarma se budou na Heurece konat od 12:00 20. 8. 2018 do 23:59 22. 8. 2018. V tomto období budou nabídky zapojených e-shopů v katalogu Heureky označeny ikonkou DDZ.

Registrujte se

Registraci do DDZ Heureka byla spuštěna 1. 8. 2018. Od tohoto data je v menu administrace e-shopu k dispozici záložka Dny dopravy zdarma. Touto cestou schválíte a potvrdíte podmínky účasti. Logo klientova e-shopu se potom zobrazí na speciální mikrositě, která seřadí e-shopy podle doby registrace.

Podmínky účasti

Základní podmínky

  • E-shop musí mít certifikát Ověřeno zákazníky.
  • E-shop musí nabízet alespoň jeden způsob dopravy zdarma pro doručení zásilky domů – nepočítají se výdejny jako Uloženka, Zásilkovna apod.
  • E-shop se zavazuje, že nebude účtovat dopravné v žádném kroku objednávky na svém webu, že po dobu trvání akce nezvýší ceny zboží, nenavýší cenu doběrečného a nebude účtovat další poplatky.
  • Akce musí platit v rámci celé ČR bez váhového omezení.
  • Akce platí pro všechny objednávky uskutečněné v e-shopu v čase akce s cenou objednávky nad 300 Kč.

Marketingová podpora

Kromě ikony Dopravy zdarma, kterou budou e-shopy zapojené do akce na Heurece označeny, můžete na web obchodu umístit některé z bannerů z nabídky v záložce DDZ. K akci bude zároveň vytvořena vlastní microsite.

 

 

Náhled formátů bannerů DDZ. Zdroj: sluzby.heureka.cz

Mergado tip

Zapojeným e-shopům bude po dobu akce odpuštěná provize z objednávek v Heureka Košíku a všechny nabídky v něm budou po dobu trvání DDZ s dopravou zdarma. Pokud se rozhodnete DDZ nevyužít, Heureka váš Košík od 20. do 22. 8. deaktivuje.

 

Zapojte se do Dnů dopravy zdarma. Na Heurece se pravidelně setkávají s velkým zájmem e-shopů. Pro zákazníky jsou jedním z klíčových faktorů při jejich rozhodování o nákupu na internetu či výběru e-shopu.

 

Přidat komentář