Čtvrtý ročník naší i vaší oblíbené akce dostal jarní kabát. 19. května si spolu v kreativním prostředí brněnského Impact Hubu již tradičně užijeme pestrý program. MergadoFest 2022 na pěti pódiích představí zajímavé hosty a praktické workshopy. To vše v unikátní festivalové atmosféře.

Program

Na MergadoFestu si sestavíte program přesně podle sebe. V každou celou hodinu na vás čekají přednášky na hlavní Mergado Stagi. Workshopy naleznete v útulných zasedacích místnostech, které nabízí větší prostor i pro osobní konzultace. A nezapomeňte, na akci se z důvodu omezené kapacity musíte zaregistrovat.

Jaké workshopy a přednášky si pro vás připravili letošní spíkři?

  • Ukážeme si, jak načíst dodavatelské feedy do Mergada a jak je upravit, aby prošly validací Shoptet validátoru a zvládli jste je naimportovat do Shoptetu. Tímto postupem můžete automatizovat importy nových produktů a aktualizace stávajících produktů od dodavatelů, nastavovat si akční ceny, apod.

  • Vyhľadávače tovaru, resp. cenové katalógy sú miestom, ktoré pre e‑shop dokážu priniesť veľkú návštevnosť, v lepšom prípade aj vysoké obraty. Sú však aj miestom, kde je možné za krátky čas minúť veľké množstvo peňazí za kredit. Aby ste nemíňali veľké peniaze zbytočne a inzercia bola pre vás výhodná, je nutné nastaviť podrobnú analytiku a následne vyhodnocovať a optimalizovať. Ako na to si povieme na tomto workshope.

  • Google Nákupy sú pre e‑shopárov čoraz populárnejším inzerčným kanálom. Aby ste na ňom uspeli aj vy, mali by ste mať produktové obrázky v perfektnom stave. Naučte sa, ako odstrániť najčastejšie chyby, zvýšiť kvalitu rozlíšenia, odstrániť pozadie a vodoznaky ale tiež ako sa odlíšiť od konkurencie. V prostredí aplikácie Feed Image Editor poriešite tieto úpravy hromadne a na jeden klik.

  • Správná cenotvorba je část úspěchu každého prodejce a na to se na workshopu zaměříme. Pobavíme se společně o tom, jak na vstupní rozbor sortimentu. Rozebereme varianty a úskalí napojení na e‑shopové systémy pomocí datových souborů. A nebude chybět ani představení aplikace Pricing Fox, která nabízí široké možnosti nastavení automatické cenotvorby. Připravte si dotazy, jejichž zodpovězení vám usnadní start na zbožácích!

  • Přemýšlíte nad zavedením automatické cenotvorby, ale nevíte jak začít? Zavítejte na náš workshop, kde vše potřebné probereme. Zodpovíme si jak na pricingové strategie v aplikaci Pricing Fox, jaké si stanovit cíle s ohledem na konkurenci, jak zanalyzovat úspěšnost vývoje cen nebo vyhodnotit přínos.

  • Zistite, ako si správne nastaviť stratégiu v Google Ads kampaniach či ste maličký, alebo veľký e‑shop. Predstavíme si súčasné možnosti kampaní a ako si správne nastaviť Smart shopping, smart, performance ale aj DSA kampane.

  • Řekneme si, jak upravit XML feedy pro affiliate, aby maximalizovaly návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání. Jak feedy zmenšit, aby weby partnerů zvládly feedy bezproblému naimportovat. A jak sjednotit obrázky, aby partnerům nerozbíjely vzhled webů. Na závěr tip na stavění affiliate produktových katalogů, jak bych je stavěl dnes po 7 letech a cca 500 katalogových webech.

    • Relevancia inzercie na Biane pre malé aj veľké eshopy v home&deco segmente.
    • Spôsoby optimalizácie návštevnosti a PNO na Biane.
    • Aktuálne a pripravované novinky.
  • Malé i velké e‑shopy při přípravě produktových popisků, kategorií nebo blogových článků opakují pořád dokola ty stejné chyby. Někdy chtějí být přehnaně kreativní, jindy zapomínají na zákazníka, často až příliš moc hledí na SEO. Přitom není zas tak těžké dělat to lépe. Jan Novák – copywriter a konzultant obsahového marketingu z Obsahové agentury s 9 letou

  • Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by laskavý posluchač mohl věnovat pozornost.

  • Nestihli jste live stream o aplikaci Blending Bull? Řešíte zpracování CSV či XML feedů na které jsou jiné editory krátké? Pak je workshop určen právě vám. Povíme si o využití aplikace, ukážu vám, jak ji ovládat a jak s ní řešit nejčastější problémy. Ukážu zpracování dostupnostních feedů, spojování více feedů do jednoho, zpracování nevalidních feedů či jak obohatit data v Mergadu o data z externích zdrojů. Zodpovím vaše dotazy.

  • “Podle dat z cookie lišty nám cookie lištu  schvaluje 90 – 95 % návštěvníků, tedy v Google Analytics nám chybí jenom 5 – 10 % dat.” Opravdu? Podíváme se na ukázky, co se může stát s daty po nasazení cookie lišty a že data můžou chybět, aniž by to bylo na první pohled patrné. Zamyslíme se nad možnostmi budoucího měření.

  • Přednáška o maďarském e‑commerce trhu, ve které se dozvíte, proč se vyplatí expandovat do státu s divným jazykem. Zaměříme se na potenciál maďarského trhu a jeho výhody a nevýhody. Také si vysvětlíme, jak letošní pandemie ovlivnila tamní e‑commerce a na kterých zbožových srovnávačů doporučuji inzerovat.

  • Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžu urýchliť predaj vo Vašej multikanálovej stratégii, a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja. Miroslava z Kaufland.de Vám predstaví svoj názor na dokonalú multikanálovú stratégiu a zobrazí Vám tipy a triky pre online trhoviská. A samozrejme budete mať priestor na individuálne otázky. Uistite sa, že si nenechajte ujsť túto MasterClass!

  • Inzerujete/​pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Zastavte se za námi. Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.

  • Řešení je obvykle otázka minut, ale přijít na ně může trvat mnohem déle a stát peníze, “přitom taková blbost”. Projdeme si časté chyby a záludné problémy, se kterými se setkáváme nejen na naší podpoře. Řekneme si jak je vyřešit a co třeba řešení zatím nemá.

  • Jaký je rozdíl mezi inspirátorem a srovnávačem a jak přistupovat k těmto kanálům? Jaký vliv měl covid a proticovidová opatření na nákupní chování zákazníků dle dat Modio.cz? Nový rok přinesl změny v používání cookies na eshopech, jaký dopad mají tyto změny na měření a celkově na přístup k datům z interních systémů vs analytics.

  • Představíme vám novinku, na které již dlouho pracujeme. Evoluci nástroje Mergado, která je natolik zásadní, že jsme zvolili i název Mergado 2. Řekneme si, co nás vedlo k tomu, že jsme se rozhodli přepracovat Mergado. Ukážeme vám, co nás v minulosti limitovalo a co naopak bude nové z pohledu možností nastavení. Představíme vám změny z pohledu Importu, aplikování pravidel i následného exportu v rámci nové verze systému. Prostor pak bude i na diskuzi a Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás samozřejmě klíčová.

  • Jedná se o VIP síť obsahových recenzních webů jako Testado.cz, Arecenze.cz, Chytrývýběr.cz a Prorecenze.cz. V síti jsou a budou pouze jednotky největších partnerů v ČR. Spojení obsahové platformy a srovnávače vede k akvizici nových zákazníků méně citlivých na cenu. Velice dobrých výsledků pak dosahuje platforma ve spojení se správně nastaveným remarketingem.

Přehled dne

08:30 – Registrace účastníků na vstupu
09:00 – Zahájení MergadoFestu 2022
09:05 – Úvod náčelníka Michala Janíka
10:00 – Začátek přednášek a workshopů
13:00 – Pauza na oběd
14:00 – Pokračování přednáškového programu
16:45 – Závěr MergadoFestu a přesun na afterparty

Důležité info

  • Vstup na MergadoFest je zdarma. Jeho kapacity jsou však limitovány a na akci se potřebujete přihlásit.
  • Musím si s sebou něco vzít? Na přednáškách a workshopech se vám na případné poznámky bude hodit zápisník nebo laptop.
  • Jak se připojím k internetu? Všem účastníkům včas zašleme informace o tom, jak se připojit, v e‑mailu s pokyny.
  • Bude afterparty? Ano, po MergadoFestu se se všemi, kdo se s námi budou chtít bavit dál, neformálně přesuneme do nedaleké kavárny RebelBean Vlněna.

Zeptejte se

Máte otázky k MergadoFestu? Mrkněte do fóra, jestli už je někdo neřeší tam, nebo napište na mergado@mergado.cz.